اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

واکنش فرمانده سپاه گرگان به مخالفان موزه دفاع مقدس:

تهدید منافع میلیاردی به هیاهوی مخالفت‎ها دامن زده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج گرگان گفت: هیاهوی عده‎ای از مخالفان پارک موزه دفاع مقدس در تپه نورالشهدای گرگان به خاطر این است که منفعت میلیاردی ‎آنها به خطر افتاده است.

تهدید منافع میلیاردی به هیاهوی مخالفت‎ها دامن زده است

عباس سیامرزکوهی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: عده‎ای از مخالفان پارک موزه دفاع مقدس در تپه نورالشهدا گرگان برای اینکه منافع‎شان به خطر افتاده هیاهو می‎کنند اما اگر راهی برای آنها وجود داشت که زمین‎هایشان میلیاردی می‎شد آنگاه حتما سکوت می‎کردند.

وی با بیان اینکه فریاد مخالفت با این پروژه برای محیط زیست و طبیعت نیست خاطر نشان کرد: مخالفان داد جیب خود را می‎زنند نه دلسوزی از طبیعت، چرا که با اجرای پارک ‎موزه دفاع مقدس منافع عده‎ای به خطر خواهد افتاد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج گرگان اضافه کرد: ای کاش مسئولانی که در برابر فرهنگ ایثار و شهادت ایستادگی می‎کنند از زشتی‎هایی که با این پروژه برچیده می‎شود صحبت می‎کردند نه اینکه محاسن این پروژه را زیر سؤال ببرند.

سیامرزکوهی اضافه کرد: سکوت دلسوزان طبیعت زمانی این سؤال را در اذهان برمی‎انگیزد که چرا آنها نسبت به ساخت‎وسازهایی که در دل جنگل و در نزدیکی این پروژه قرار دارد بی‎تفاوت هستند و یا در روستای زیارت گرگان که ساختمان‎های پنج یا 10 طبقه ایجاد شده است مخالفتی نمی‎کنند؛ مگر در آنجا محیط زیست و منابع طبیعی قلع و قمع نشده است ولی چرا برخی نه می‎بینند، نه درباره آن چیزی می‎نویسند ولی زمانی که به ایثار و شهادت می‎رسیم با وجود اینکه درختی هم قطع نشده است، خیلی‎ها جبهه‎گیری می‎کنند که این جای بسی تأسف دارد.

وی خطاب به آنهایی که مدعی‎اند گرگانی هستند و نسبت به پیرامون محیط آشنایی دارند تاکید کرد: ای کاش این افراد در برابر هیاهویی که به وجود آمده راستی و صداقت به خرج می‎دادند و اعلام می‎کردند که در جوار مزار شهدای گمنام درختی وجود نداشته که قطع شود اما در کمال تأسف دیدیم که عده‎ای با دروغ سعی دارند که کارشان را موجه نشان دهند و با انتشار عکس‎های طرح جنگل در نشریات، روزنامه‎ها و ایجاد این تصور در مردم که صدها درخت در این مکان قطع شده است خیانت بزرگی را مرتکب شده‎اند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج گرگان یادآور شد: با همه این ترفندها مردم ما هوشیار هستند و هیچ‌گاه در کنار این تیپ آدم‎ها قرار نخواهند گرفت چون مردم این رفتارها را دشمن افکار و اندیشه‎های دینی می‎دانند و قطعاً به موقع تنفر و انزجار خود را نسبت به این افراد نشان خواهند داد و یقین دارم که مخالفان این پروژه هیچگاه موفق نخواهند بود.

سیامرزکوهی گفت: البته از این موضوع خوشحالیم که فرصت و فضایی مهیا شد که برخی چهره‎های پنهان خود را افشا کنند و همانند سایر گروه‎ها و جریانات سیاسی و انحرافی که طی سه دهه آمدند و رفتند آنها نیز از گردونه خارج شوند.

وی ادامه داد: جالب است مخالفان پروژه پارک‎موزه دفاع مقدس، مدافع مرفهین بی‎درد جامعه هستند و از ترویج فرهنگ سرمایه‎داری حمایت می‎کنند ولی حاضر نیستند از کسانی که خون دل خوردند و فرزندانشان در اینجا به گمنامی مدفون شده‎اند حمایت کنند و حتی در مقابل افرادی که پیگیری فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگهداشتن آرمان‎ها و ارزش‎ها را می‌کنند، می‎ایستند و با سیاه‎نمایی و رفتار ناعادلانه آنها را محکوم می‎کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج گرگان با اشاره به اینکه اعمال اشتباه این گروه برای دشمنان شادی‌آفرین است تاکید کرد: دشمن به قدری از این موضوع خوشحال می‎شود که آنها را از حمایت بی.‎بی‎.سی نیز برخوردار می‎کند ولی آنها باید بدانند که در بیراهه قدم گذاشته و راه به جایی نخواهند برد و ما نیز مصمم‎تر از گذشته در این مسیر حرکت کرده و از آرمان‎های شهدا و امام شهدا ذره‎ای کوتاه نخواهیم آمد.

انتهای پیام/ز10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول