اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس:

ناسزا به پیامبر اکرم(ص) آمریکا را حقیر می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده بویراحمد و دنا در مجلس گفت: به مصداق عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد، ناسزا به پیامبر آمریکا را حقیر و اسلام را عزیز می‌کند.

ناسزا به پیامبر اکرم(ص) آمریکا را حقیر می‌کند

غلام‌محمد زارعی امروز و در حاشیه راهپیمایی مردمی علیه توهین کنندگان به ساحت پیامبر اکرم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: به فرموده امام راحل هنگامی که دشمن بدی ما را گفت باید خوشحال و هنگامی که از ما تعریف کرد روزی است که باید تدبر و تفکر در احوال خود کنیم.

این نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: وقتی تفکر صهیونیستی به ساحت پیامبر توهین می‌کند به معنای آن است که ترویج و توسعه روز افزون تفکر اسلام ناب محمدی آنها را به خشم آورده است.

زارعی ادامه داد: تفکر اسلام ناب محمدی است که موجب شده ایران اسلامی در جهان سرافراز باشد و همین تفکر بود که بیداری اسلامی را در جهان رقم زد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: صهیونیست‌ها چنان ترس بیداری اسلامی بر اندام آنها لرزه وارد کرده که هوشیاری خود را از دست داده‌اند و این چنین لجام گسیخته نسبت به ساحت آخرین فرستاده خدا و پیشوای بیش از یک میلیارد مسلمان جهان توهین روا می‌دارند.

زارعی عنوان کرد: پیشرفت‌های کنونی ایران اسلامی در همه ابعاد مادی و معنوی به واسطه سیطره تفکر اسلام ناب محمدی بر کشور است و تا هنگامی که چنین بستری فراهم باشد هیچ آسیبی به مملکت ما نخواهد رسید.

وی یکی از دلایل دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی را ترویج تفکر اسلام ناب محمدی دانست که در کلام رهبری انقلاب متبلور است و ابراز داشت: رهبر انقلاب در اجلاس غیرمتعهدها به مانند همیشه استکبار و صهیونیست‌ها را با استدلال و منطق محکوم کردند و بی‌گمان این ناسزاگویی می‌تواند به دلیل خشم از این موضوع باشد.

 نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی حضور مردم در راهپیمایی ضد صهیونیستی را نشانه تیزبینی و بلوغ سیاسی مردم دانست و گفت: بی‌شک حرکت‌های مردمی اسلامی و ضد استکباری چشم امید به تحرک و میدان‌داری مردم ایران اسلامی دارند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول