اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ائمه جمعه سوادکوه:

اسلام‌خواهی ملت‌های جهان دلیل اهانت به رسول خدا است

خبرگزاری فارس: ائمه جمعه سوادکوه با انزجار از توهین به پیامبر اسلام، اسلام‌خواهی ملت‌های جهان را از دلایل اهانت به رسول خدا توصیف کردند.

اسلام‌خواهی ملت‌های جهان دلیل اهانت به رسول خدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، ائمه‌جمعه سوادکوه در خطبه‌های نماز جمعه شهرهای زیراب، شیرگاه و پل سفید، اهانت به پیامبر گرامی اسلام را محکوم کردند.

حجت‌الاسلام محمد مهدوی امام جمعه شیرگاه با اشاره به اثرات مبارزه با هواپرستی، گفت: در آیات قرآنی برای دو گروه امید احیا وجود ندارد که؛ کفار لجوج و هواپرستان هستند.

امام جمعه شیرگاه با اشاره به برگزاری یادواره شهدای منطقه لفور از حضور پرشکوه مردم تقدیر کرد.

وی با اشاره به اهانت به پیامبر اسلام (ص)، گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی از متهمان ردیف اول اهانت به رسول خدا هستند.

خطیب جمعه شیرگاه به علل توهین به مقدسات مسلمین اشاره کرد و گفت: گسترش اسلام‌خواهی، محاصره شدن مدعی تسلط بر نیل تا فرات و شکست قدرت پوشالی آنان و برچیده شدن بساط غارت‌گری آنان در آینده نزدیک موجب توهین آنان را فراهم کرده است.

مهدوی، حادثه توهین به رسول اکرم را هشداری برای همه مسلمانان برای لزوم اتحاد و همبستگی توصیف کرد و افزود: آمریکا و اسرائیل به عنوان دشمنان اصلی ملت‌های مسلمان می‌خواهند مانع اتحاد مسلمین شوند.

وی با بیان این که دختران عفیف به عنوان مادران آینده بهترین فرزندان هستند، گفت: تربیت صحیح و فرزندان صالح از نتایج تربیت مادران عفیف هستند.

* اهانت به پیامبر اسلام، موجب تنفر مسلمانان جهان از استکبار شد

حجت‌الاسلام احمد محمودیان امام جمعه زیراب نیز با سفارش نمازگزاران به رعایت تقوی الهی، گفت: پیامبر اسلام (ص) فرستاده خدا است و سخن او وحی الهی است.

محمودیان به شخصیت بی‌نظیر و اشرف مخلوقات و افضل رسولان الهی اشاره کرد و افزود: امت محمد(ص) باید در برابر کفار با شدت و در میان امت اسلامی با محبت و رافت برخورد کنند.

وی با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام خاطرنشان کرد: کارگردان صهیونیستی و آمریکایی با این عمل ننگین خود موجب جریحه‌دار شدن قلب مسلمانان جهان اسلام را فراهم کرد.

محمودیان به پیامدهای اهانت به پیامبر اسلام اشاره کرد و افزود: اهانت به پیامبر اسلام، زمینه تنفر مسلمانان جهان از استکبار جهانی شد.

وی با تاکید بر تلاش مسئولین برای افزایش خدمات به مردم، خواستار بهبود کیفی آب شرب شهر زیراب شد.

* دشمنان از اتحاد امت اسلامی عصبانی است

امام جمعه پل سفید با اشاره به ولادت کریمه اهل بیت (ع) و با اشاره به این که اسلام رسم جاهلی زنده به گور کردن دختران را از بین برد، گفت: در ایران اسلامی یک روز با نام دختر نامگذاری شده است که بیانگر احیای زن در لوای اسلام است.

حجت‌الاسلام احمد قربانی با اشاره به سالروز کشتار صبرا و شتیلا، افزود: خوی وحشیگری رژیم صهیونیستی در طول تاریخ بارها نشان داده شد.

وی به اهانت فیلم‌ساز آمریکایی – صهیونیستی به پیامبر گرامی اسلام اشاره و خاطرنشان کرد: دشمنان از اتحاد امت اسلامی عصبانی است.

قربانی با تاکید بر این که پیامبر اسلام زیباترین صفات را در دنیا داراست، گفت: استکبار به جای فحش و توهین با ما از طریق علمی سخن بگوید.

وی به شرایط دشمنان اسلام اشاره کرد و افزود: لاشه متعفن سلطه‌گران در منطقه، مردم دنیا را آزار می‌رساند.

انتهای‌پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول