اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اهواز:

اهانت به مقدسات شعله کینه از استکبار را فروزان‌تر کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت اهواز گفت: اهانت به مقدسات مسلمانان از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی موجب شد شعله مقدس کینه نسبت به استکبار در جهان اسلام فروزان‌تر شود.

اهانت به مقدسات شعله کینه از استکبار را فروزان‌تر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت الله محسن حیدری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) ساخت فیلم موهن و جسارت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را نشانه ترس استکبار از اسلام و وحدت مسلمانان دانست و اظهار داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش می‌کنند با اهانت به مقدسات، آن‌ها را در نظر مسلمانان خفیف کنند و به مقاصد شوم خود دست یابند غافل از اینکه این اقدامات مذبوحانه آن‌ها موجب اتحاد بیشتر مسلمانان و کینه ورزی شدید‌تر نسبت به استکبار خواهد شد.

وی تصریح کرد: امت اسلامی امروز در سرتاسر ایران در حماسه حضور باشکوه خود فریاد اعتراض نسبت به جسارت به نبی مکرم اسلام را سرداده و انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش خواهند گذاشت.

خطیب جمعه اهواز خاطرنشان کرد: اقدام برخی کشورهای مسلمان در برپایی راهپیمایی و نیز مردم خداجوی و ولایت مدار ایران در راهپیمایی‌های امروز قطعا بازتاب‌های گسترده‌ای خواهد داشت.

حیدری با فرافکنی اخیر آمریکا درباره ساخت این فیلم و نسبت دادن آن به دیگر کشور‌ها، اظهار داشت: به بهانه آزادی بیان به احساسات پاک یک و نیم میلیارد مسلمان در جهان توهین کردند اما اجازه نمی‌دهند کسی درباره هولوکاست در غرب حتی یک کلمه صحبت کند و او را محاکمه می‌کنند، این معنای آزادی بیان است؟

وی با بیان اینکه این فیلم به هیچ وجه دارای ارزش هنری نیست و تنها با هدف توهین به مسلمانان و ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) تولید شده است، بار دیگر تاکید کرد: اهانت به نبی مکرم اسلام برای امت اسلامی قابل تحمل نیست و مسلمانان در این قضیه سکوت نخواهند کرد.

امام جمعه موقت اهواز این اقدام آمریکا و رژیم صهیونیستی را نتیجه عصبانیت اردوگاه استکبار از موفقیت ایران اسلامی در برگزاری اجلاس سران غیرمتعهد‌ها دانست و افزود: اینکه دوسوم جهان همراه ایران هستند، برای آمریکا گران تمام شده و آن‌ها نگرانی و خشم خود را با ساخت این فیلم و جریحه دار کردن احساسات مسلمانان به ویژه در ایران نشان دادند.

حیدری تاکید کرد: این توهین به مسلمانان، در نتیجه بیداری اسلامی در کشورهای عربی و نشانه بغض استکبار از این بیداری است و مردم جهان فریادهای انزجار خود را از اهانت به مقدسات تا حصول نتیجه ادامه خواهند داد.

امام جمعه موقت اهواز همچنین در بخش دیگری از خطبه‌های امروز با اشاره به حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در میان نمازگزاران، اظهار داشت: عصر امروز با حضور دکتر حسینی جشنواره امام رضا (ع) در شلمچه کلید می‌خورد.

حیدری تصریح کرد: ما خوزستانی‌ها مفتخریم به اینکه هشتمین امام از این استان و از مرز شلمچه وارد ایران شده‌اند و به همین مناسبت و ایام ولادت آن امام همام، برنامه‌های ویژه‌ای توسط نهادهای فرهنگی تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول