اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از برگزاری آیین‌های نماز جمعه

مردم خراسان‌شمالی اهانت به پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند

خبرگزاری فارس: مردم استان خراسان‌شمالی در محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) با ساخت فیلم موهن توسط آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در یک راه‌پیمایی گسترده شرکت کردند.

مردم خراسان‌شمالی اهانت به پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد مردم شهرهای مختلف استان خراسان‌شمالی پس از نماز جمعه و در این حرکت پرشور با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر انگلیس و ... با ابراز ارادت به محضر مقدس رسول اکرم (ص) این حرکت صهیونیست‌ها را محکوم و بر برخورد با عاملان و سازندگان این فیلم موهن تاکید کردند.

راهپیمایان با مشت‌های گره کرده و در تبعیت از رهبر فرزانه جهان اسلام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، این حرکت سردمداران استکبار جهانی را ادامه دشمنی با اسلام و مسلمانان خواندند.

مردم استان خراسان‌شمالی با شعارهای کوبنده خود خشم و انزجار خود را از اقداماتی نظیر ساخت فیلم و توهین به مقدسات را حرکتی شرم‌آور و توهین به ادیان مختلف دانستند و سکوت مجامع فرهنگی و بین‌المللی در برابر این‌گونه حرکات شرم‌آور را شدیداً محکوم کردند.

مردم بجنورد نیز پس از نماز جمعه از محل مصلی امام خمینی (ره) این شهر تا میدان استانداری دست به راه‌پیمایی زدند و در تبعیت از ولی امر مسلمین جهان متهم اول در این جنایت را صهیونیسم و دولت آمریکا دانستند و خواستار مجازات عاملان این جنایت شنیع و پشتیبانان مالی آن شدند.

نظیر این حرکت پرشور در شهرهای شیروان، اسفراین، جاجرم، آشخانه، فاروج، گرمه،  راز و ... با حضور گسترده امت انقلابی برگزار که شرکت‌کنندگان در پایان این مراسم با تکبیرهای کوبنده قطعنامه سراسری راه‌پیمایی را تایید کردند.

به گزارش فارس یکی از راهپیمایان شرکت‌کننده در مرکز خراسان‌شمالی ضمن محکوم‌کردن این اقدام موهن دشمنان اسلام گفت: باید برخورد شدیدی با عاملان این اقدام شده تا دیگر شاهد تکرار چنین وقایعی نباشیم.

غلامرضا نوروزی‌فرد در حاشیه راهپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد ادامه داد: با توجه به اینکه این چندمین باری است که چنین قضایایی تکرار می‌شود، امید آن را داریم تا با بیداری‌های اسلامی که شکل گرفته است با دشمنان اسلام و مسلمانان قاطعانه برخورد صورت گیرد.

وی گفت: دشمنان بدانند مردم مسلمان ایران و نمازگزاران جمعه در تبعیت از رهبری و در میثاق با بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و شهدای گرانقدر همواره در عرصه‌های دفاع از نظام اسلامی حضور چشمگیری داشته و دارند و این حضور در واقع مشت محکمی بر دهان آنان است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول