اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی اهانت دشمنان اسلام به ساحت نورانی پیامبر اعظم(ص)

مردم اراک ساخت فیلم اهانت‌آمیز به پیامبر اکرم(ص) را محکوم کردند

خبرگزاری فارس: در پی اهانت دشمنان اسلام به ساحت نورانی پیامبر اعظم(ص) مردم اراک پس از اقامه نماز جمعه در راهپیمایی اعتراض‌آمیز خود ساخت فیلم اهانت‌آمیز به پیامبر اکرم(ص) را محکوم کردند.

مردم اراک ساخت فیلم اهانت‌آمیز به پیامبر اکرم(ص) را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک در پی اهانت نفرت‌انگیز دشمنان اسلام به ساحت نورانی پیامبر اعظم(ص) و دست‌های مرموز و شیطانی تمامی عوامل صهیونیستی که با اقدامی جنون‌آمیز و نفرت‌انگیز خشم ضد دینی خود را با ساخت این فیلم موهن نشان دادند، مردم غیور اراک همراه با ملت بزرگ ایران اسلامی با راهپیمایی و اعتراض نسبت به این عمل خبیث مجموعه صهیونیست بعد از اقامه نماز جمعه نفرت خود را از پشت صحنه این حرکت از پیش طراحی شده سیاست‌های خصمانه صهیونیسم، آمریکا و دیگر سران استکبار جهانی اعلام و ساخت فیلم اهانت‌آمیز به ساحت قدسی پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند.

پیر و جوان، زن و مرد، مادران بچه در بغل، دانشجو و دانش‌آموز و همه اقشار مردم دین‌دار اراک و سراسر استان همراه با ملت بزرگ ایران در این راهپیمایی به صهیونیست‌های خبیث که نسبت به اسلام و قرآن کینه‌ورزی می‌کنند اعلام کردند؛ ساخت این فیلم نشانه حرکت مذبوحانه آنان در برابر بیداری اسلامی است و حکایت ترس دشمنان از پیشروی اسلام و موج گرایش مردم به دین مبین اسلام در سراسر گیتی دارد.

بر اساس این گزارش خشم، انزجار و نفرت در رفتار، گفتار، چشم‌ و فریاد‌های راهپیمایی کنندگان نسبت به ساخت فیلم موهن توسط عوامل صهیونیست خبیث در بین مردم موج می‌زد، صدای بلند هر الله‌اکبر و محمد رسول‌الله به سازندگان دیوانه و از خدا بی‌خبر اعلام تنفر مسلمانان جهان را طنین‌انداز کرده بود.

تظاهرکنندگان با مشت‌های گره کرده فریاد لاالله الا الله محمد رسول الله، الله اکبر، سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن، توهین به ساحت رسول خدا، توطئه صهیونیسم و آمریکا، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و... سر دادند و این جنایت بزرگ را محکوم کردند.

معصومه فراهانی که با شعار محمد رسول‌الله خشم خود را نسبت به ساخت این فیلم اعلام می‌کرد در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: اسلام به همه ادیان احترام می‌گذارد و از نظر ما اهانت به یک پیامبر اهانت به همه انبیا است.

وی اظهار داشت: برخورد نکردن با سلمان رشدی کافر و کشیش آمریکایی مزدور و فیلم‌های توهین‌آمیز علیه مقدسات اسلامی سبب جسارت و بی‌احترامی امروز صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها که هر دو از یک قماش هستند شده است.

وی خواستار مجازات عاملان این حرکت شرم‌آور شد و از همه مسلمانان و دیگر ادیان خواست که نسبت به این توهین‌ها ساکت نباشند چرا که توهین به پیامبر اسلام(ص) توهین به همه انبیاء محسوب می‌شود..

محمود زارعی نیز که خشمناک از این توهین بزرگ به خاتم رسولان(ص) بود، با تاکید بر اینکه عاملان این جنایت شنیع و پشتیبانان آنان که دل همه مسلمانان جهان را به درد آورده‌اند باید به مجازات برسند گفت: ساخت این فیلم‌ها نشان‌دهنده سیاست کینه‌ورزانه آمریکا است و ملت‌های مسلمان جهان هرگز اجازه نخواهند داد به پیامبرشان توهین شود.

وی با اشاره به اینکه هدف آمریکایی‌ها و استکبار از این شیطنت کثیف، اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی است تصریح کرد: مشخص است که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها از موج اسلام‌خواهی بیمناک شده‌اند و خود را در معرض نابودی می‌بینند و در پایان راه به آب و آتش زده‌اند.

سید صادق میرسعیدی ضمن عرض تسلیت به ساحت قدسی حضرت ولی عصر(عج) و ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای گفت: ساخت این فیلم از دیدگاه همه  فرق و ادیان محکوم است و باید مدعیان جهان با سازندگان، توزیع‌کنندگان و پخش کنندگان این فیلم توهین‌آمیز برخورد کنند و آنان را به مجازات برسانند چرا که ملت‌های آزادی‌خواه و مسلمانان در برابر این موضوع آرام نخواهند نشست.

وی با اشاره به اینکه ساخت فیلم اهانت به پیامبر اکرم(ص) پروژه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها است تا بتوانند اهداف خود را پیش ببرند افزود: این پروژه نشان می‌دهد شیطان بزرگ رو به نابودی است.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه اعتراض‌آمیز هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) قرائت شد.

در این قطعنامه اعلام شد حمد و سپاس بی‌پایان پروردگار حکیم قادر متعال را که به ما توفیق حضور در پاسداری و دفاع از ارزش‌های تابناک و تعالیم آسمانی دین مبین اسلام و پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) را عنایت فرمود تا در این تظاهرات با شکوه، خشم و انزجار خود را از اقدام مذبوحانه استکبار جهانی در هتک حرمت به ساحت قدسی پیامبر اعظم(ص) اعلام کنیم.

بی‌تردید نفوذ معنوی و رشد بی‌سابقه اسلام‌خواهی در جهان غرب و گرایش ملل آزادیخواه جهان به سمت آئین آسمانی و انسان ساز اسلام و مکارم اخلاقی رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)، موجب از سر گیری پروژه اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی و اقدامات مذبوحانه استکبار جهانی و خوش خدمتی به صهیونیست جنایتکار شده است.

سردمداران آمریکایی خود را داعیه‌دار دفاع از حقوق بشر، آزادی مذهبی و دموکراسی جلوه می‌دهند، در حالی که با رفتار شنیع و گستاخانه خود خشم و غضب آحاد مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را برانگیخته و دل‌های مالامال از عشق به پیامبر صلح و دوستی حضرت محمد مصطفی(ص) را داغدار کرده است.

این گونه اقدامات مذبوحانه که در راستای پروژه اسلام هراسی هر از گاهی توسط استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین‌الملل صورت می‌پذیرد، نشانه‌ای گویا از روند رو به انحطاط و اضمحلال شیطان بزرگ است که در مقابل زبان منطق اسلام و تفکر نورانی قرآن کریم، به استیصال رسیده‌اند و جسارت و توهین نسبت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) را در پیش گرفته‌اند، غافل از اینکه تنها دستاورد آن، افزایش نفرت جهانی نسبت به عاملان این گونه جسارت‌های ابلهانه و به موازات آن افزایش اتحاد و انسجام میان امت اسلام خواهد بود.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی اعتراض‌آمیز ضمن عرض تسلیت به ساحت قدسی حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) و ولی امر مسلمین جهان، امام خامنه‌ای(مدظله العالی)  با بانگ رسای تکبیر مواضع خود را در هشت بند  به جهانیان اعلام کردند.

بر اساس این گزارش این تظاهرات در شهرستان‌های آشتیان، تفرش، فراهان، کمیجان، ساوه ، زرندیه، خمین ، محلات ، دلیجان، شازند و خنداب نیز برگزار شد.

انتهای پیام/خ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول