اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

استکبار از قدرت شیعه می‌ترسد

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: استکبار برای پیدا کردن جایگاه واقعی خود و به دلیل ترس از نفوذ مسلمانان‌ به دنبال تخریب چهره شیعه است.

استکبار از قدرت شیعه می‌ترسد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، راهپیمایی نمازگزاران ‌این شهرستان همزمان با سایر هموطنان در سراسر کشور در اعتراض به فیلم موهن آمریکایی علیه پیامبر مکرم اسلام (ص) انجام شد.

راهپیمایان کوهبنانی در صفوف به هم پیوسته با پیمودن مسیر‌ مسجد صاحب‌الزمان (عج) تا چهار راه شهدا و سر دادن ‌شعارهایی از جمله "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر صهیونیست" در محکومیت عاملان اصلی  این اقدام پا فشاری کردند.

منصور متقی فرماندار کوهبنان در حاشیه این مراسم با محکوم کردن حرکت استکبار جهانی گفت‌: از نخستین روزهای پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط حضرت امام (‌ره) جایگاه ابرقدرت‌ها در دنیا به لرزه در‌آمد.

وی افزود: به برکت ارزش‌های اسلامی و ‌آرمان‌های بلند حضرت امام (‌ره) هر روز شاهد خفت و خواری استکبار جهانی به ویژه آمریکا و صهیونیست هستیم، لذا این کشورها برای ضربه زدن به اسلام و پیدا کردن جایگاه واقعی خود چون از قدرت شیعه و نفوذ مسلمانان در دنیا می‌ترسند به دنبال تخریب چهره شیعه هستند.

متقی عنوان کرد: استکبار قصد دارد با ایجاد اختلاف و دو‌گانگی میان مسلمانان جایگاه خویش را حفظ کند. 

وی خاطر‌نشان کرد: طی سال‌های گذشته بارها شاهد هتک حرمت این خائنان نسبت به قرآن کریم‌، پیامبر اکرم (‌ص) و ائمه معصومین (ع) بوده‌ایم که الحمدا‌لله هوشیاری و حضور پر‌شور مسلمانان در مقابله با این اعمال زشت آنان را وادار به عقب‌نشینی و انزوا کرده است. 

متقی تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به خیزش اسلامی در کشورهای عربی که در پرتو آرمان‌های بلند ‌حضرت امام (‌ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری شکل گرفته این حرکت‌ها می‌رود تا آمریکا و صهیونیست را برای همیشه به زباله‌دانی تاریخ بفرستد.

وی گفت: اینجاست که آنان به دنبال شیطنت و هتک حرمت هستند، اما زهی خیال باطل که مردم دنیا به ویژه ایران اسلامی حاضر هستند تا قطره قطره خون خود را برای احیا و گسترش اسلام ناب محمدی (ص) تقدیم کنند و شاهد ذلت و خواری دشمنان باشند. 

فرماندار کوهبنان ابراز داشت: همه ‌ما وظیفه داریم در سایه بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری به گونه‌ای حرکت کنیم که اسلام‌، انقلاب اسلامی و خون شهیدان برای همیشه در تاریخ جاودان بماند‌.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول