اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاکی:

پشت صحنه سیاست‌های خصمانه علیه اسلام آمریکا و صهیونیسم هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه کاکی گفت: پشت صحنه سیاست‌های خصمانه علیه اسلام، صهیونیسم و آمریکاست که می‌خواهند قبح مسائل را از بین ببرند و اذهان را از مسئله فلسطین دور کنند.

پشت صحنه سیاست‌های خصمانه علیه اسلام آمریکا و صهیونیسم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام محمد محمدی امام جمعه شهر کاکی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاکی گفت: اهانت به پیامبر مکرم اسلام (ص) در فیلم آمریکایی که اخیراً به مناسبت سالروز 11 سپتامبر پخش شد را محکوم می‌کنیم.

امام جمعه کاکی افزود: این مسئله به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای نخستین‌بار نیست و ادامه دارد و دشمن از هر راهی که بتواند تلاش می‌کند به اسلام ضربه بزند.

وی ادامه داد: خشم مسلمانان را همه دیدید که در لیبی و در بنغازی سفیر این کشور را به کام مرگ فرو بردند و این نشان از وحدت مسلمانان است.

محمدی گفت: همزمان با سالگرد 11 سپتامبر به پیامبر اکرم (ص) جسارت می‌شود ولی این را بدانید که طراح این فیلم شخصی یهودی الاصل بوده و برای ساخت آن نزدیک به 5 میلیون دلار از 100 یهودی جمع‌آوری کرده است و انتشار این فیلم توهین‌آمیز در راستای خوی اسلام‌ستیزی و برائت از مسلمین آمریکاست.

وی ادامه داد: پشت صحنه اینگونه سیاست‌های خصمانه، صهیونیسم و آمریکاست که می‌خواهند قبح مسائل را از بین ببرند و اذهان را از مسئله فلسطین دور کنند.

محمدی یادآور شد: اگر برخی از سران ادعایی می‌کنند که ما دخالت نداشتیم اگر از همان ابتدا با سلمان رشدی و آتش زدن قرآن و بی‌احترامی به مقدسات اسلامی برخورد می‌کردند اتفاقات این چنینی رخ نمی‌داد.

امام جمعه کاکی خطاب به استکبار جهانی گفت: اگر این سیاستمداران آمریکا راست می‌گویند که مخالف توهین به مقدسات مخلف هستند، عوامل اصلی این اقدام موهن را مجازات کنند.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول