اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت پیشوا:

آمریکا و هم‌پیمانانش در آتش خشم مسلمانان خواهند سوخت

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت پیشوا گفت: آمریکا و هم‌پیمانانش بدانند قبل از اینکه در آتش قهر الهی بسوزند در آتش خشم مسلمانان خواهند سوخت که اولین واکنش آن در لیبی و مصر بود که پرچم آمریکا را پایین کشیدند.

آمریکا و هم‌پیمانانش در آتش خشم مسلمانان خواهند سوخت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام سید موسی حسینی ظهر امروز ضمن سفارش به رعایت تقوای الهی عنوان کرد: تقوای الهی را پیشه کنید چرا که خداوند هم بندگان را می‌آمرزد و هم قلم عفو بر جرائم می‌کشد.

امام جمعه موقت پیشوا ازدواج را موجب آرامش دانست و بیان کرد: متعهد شدن از آثار و برکات ازدواج است و در سایه ازدواج رشد و تکاملی است که هیچ چیز نمی‌تواند جایگاه این رشد را بگیرد.

وی افزود: شهید مطهری می‌فرماید «کسانی که ازدواج نکرده‌اند و تا ابد ازدواج نکنند یک رگه خامی در وجود آنها نهفته که با ازدواج پختگی به وجود می‌آید.»

حسینی با اشاره به حرکت خیانتکارانه آمریکا و صهیونیسم در هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) تصریح کرد: بیداری اسلامی خواب راحت را از ابرقدرتان گرفته و چون مرگ خود را در آینده به چشم خویش می‌بینند به حرکات مذبوحانه‌ای همچون هتک حرمت به مقدسات اسلامی دست می‌زنند.

امام جمعه موقت پیشوا ادامه داد: دشمن بداند اگر جهان اسلام عزم خود را جزم کند، هیچ قدرتی در برابر آن توان ایستادگی ندارد و این امر برای تمام جهانیان واضح شده که آمریکا و صهیونیسم در واقع از گسترش اسلام وحشت دارند و یکی از دلایل اقدام اخیر موهن آنها مقابله با رشد اسلام‌گرایی است.

وی تاکید کرد: مردم نه ‌تنها از این اقدامات هراسی ندارند بلکه با اعمال هرگونه فشار و تحریم بر کشورهای مسلمان بیشتر به دین ‌اسلام و حقانیت این دین پی می‌برند.

حسینی اضافه‌ کرد: اعتراضات مردمی علیه اقدام موهن دولت آمریکا در زمینه ساخت فیلم ضداسلامی امری طبیعی است اما باید به این نکته توجه داشت که این‌گونه اعتراضات به‌زودی به کشورهای هم‌پیمان آمریکا نیز خواهد رسید.

امام جمعه موقت پیشوا عنوان کرد: آمریکا و هم‌پیمانان او بدانند قبل از اینکه در آتش قهر الهی بسوزند در آتش خشم مسلمانان خواهند سوخت که اولین واکنش آن در لیبی بود و در مصر نیز پرچم آمریکا را پایین کشیدند.

وی خطاب به آمریکا گفت: مسلمانان بیدار شده‌اند، از این رو نه تنها در جهان اسلام بلکه در دنیا شاهد آتش زدن پرچم شما و اسرائیل خواهیم بود.

حسینی افزود: اگر کشورهای غربی از چنین رفتارهای غیرانسانی و غیردینی دست برندارند، کشورهای مختلف جهان بیدار شده و آگاهی مردم و دولت‌های مختلف، ننگی بر پیشانی دولت‌های متحد صهیونیسم خواهد زد.

امام جمعه موقت پیشوا در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن اول ذی‌القعده سالروز میلاد حضرت معصومه (س) اشاره کرد و ضمن تبریک این روز از زنان و دختران جامعه اسلامی خواست تا با الگو قرار دادن این بانو در مسیر درست گام بردارند.

وی یادآور شد: هویت زن در ایران اسلامی باید چنان باشد که چشم دنیا را به خود جلب کند، حجاب، حافظ عفت زن و بی‌حجابی مقدمه نابودی زن بوده و عفت زنان مهم‌ترین عنصر برای شخصیت آنان است.

حسینی در پایان خاطر نشان کرد: باید با بهره‌مندی از سیره حضرت فاطمه زهرا (س) حضرت زینب (س) و حضرت معصومه (س) با الگو قرار دادن زندگی پاک، ساده و بی‌آلایش آنها، الگوی مناسبی برای خود داشته باشیم.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول