اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی:

آمریکا هیچ راهی جز عذرخواهی رسمی از مسلمانان ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی گفت: آمریکا و سران کشورهای استکباری در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) هیچ راهی جز عذرخواهی رسمی از مسلمانان جهان ندارند.

آمریکا هیچ راهی جز عذرخواهی رسمی از مسلمانان ندارد

جواد آرین‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، با اشاره به ساخت فیلم موهن و توهین‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)، ضمن محکومیت این اقدام، با بیان این که آمریکا و رژیم صیهونیستی از گسترش اسلام در جهان می‌هراسند، اظهار داشت: رژیم اشغالگر قدس که روزی شعار توسعه منطقه اشغالی خود را با عنوان از نیل تا فرات مطرح می‌کرد، امروز نه تنها رویای کشور گشایی را به زباله دانی تاریخ سپرده بلکه از گسترش بیداری اسلامی نیز وحشت دارد.

وی افزود: در واقع گسترش موج بیداری اسلامی در منطقه و جهان سبب شده که رژیم اشغالگر قدس به مرگ خود نزدیک شود؛ امروز شاهدیم که اسرائیل در مرزهای خود زندانی شده است.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا با این اقدامات شنیع و تلاش‌های مذبوحانه قصد دارند مانع از رشد و گسترش موج بیداری اسلامی و گرایش به دین اسلام در سراسر جهان شوند، امروز حتی مردم آمریکا هم اقبال زیادی نسبت به دین اسلام دارند.

وی با تاکید بر اینکه اسلام‌هراسی غرب سبب آگاه تر شدن ملت‌های مسلمان جهان می شود، تصریح کرد: در همین راستا شاهدیم که آن ها تعادل روانی خود را از دست داده و رفتارهای اسلام‌هراسی از خود نشان داده و قطعا اهانت به بالاترین شخصیت دین مبین اسلام یعنی پیامبر اکرم(ص) در راستا اقدامات گذشته آنها چون جنگ نرم، تهاجمات فرهنگی و تهدیدات نظامی جمهوری اسلامی ایران اسلامی است.

وی یادآور شد: این در حالی است که باید بدانند با چنین اقداماتی تنها خود را به مرگ نزدیک‌تر کرده و قطعا هرچه سریع تر به زباله دانی تاریخ سپرده می‌شوند.

آرین‌منش اضافه کرد: امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی هیچ راهی جز عذرخواهی رسمی از مسلمانان سراسر جهان ندارند.

وی در ادامه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سکوت عربستان سعودی در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) گفت: حساب توده‌های عظیم مسلمانان در سراسر جهان با وابستگان و جیره خواران آمریکا و رژیم صهیونیستی جدا است.

وی افزود: در واقع با این اقدام، چهره واقعی و ماهیت اصلی سردمداران رژیم آل‌سعود برای مردم سراسر جهان آشکار شد؛ امروز آمریکا و اسرائیل تمام منویات و اقدامات خود را در منطقه و به ویژه در سوریه با پول و سرمایه عربستان محقق می‌کنند و بنابراین مسلمانان سراسر جهان با این سکوت عربستان پی به چهره و ماهیت اصلی سردمداران آن می‌برند.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خاتمه با اشاره به راهپیمایی ملت ایران پس از نماز جمعه گفت: قطعا ملت غیور و مسلمان ایران در این راهپیمایی نیز همانند گذشته با حضور گسترده و حداکثری خود مشت آهنین و مشت محکم دیگری بر دهان استکبار جهانی و آمریکا خواهند زد و واکنش شدیدتر و جدی تر خود را نسبت به این حرکت شنیع و موهن نشان می‌دهند.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول