اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرضا:

توهین به ساحت پیامبر اکرم (ص) بارزترین نشانه نادانی غربی‌ها است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرضا گفت: توهین به پیامبر رحمت و مهربانی در حقیقت بی‌حرمتی به بیش از یک میلیارد مسلمان و بارزترین نشانه نادانی غربی‌ها است.

توهین به ساحت پیامبر اکرم (ص) بارزترین نشانه نادانی غربی‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سیف الله یعقوبی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرضا اظهار داشت: حضرت امام رضا (ع) رمز عزتمندی انسان در سطح جامعه را حفظ تقوای الهی در تمامی شئونات زندگی ذکر کرده‌اند.

وی ادامه داد: یادآوری مرگ از مسائلی به شمار می‌رود که باید در طول زندگی همواره مدنظر انسان‌ها باشد و در این شرایط است که زمینه دوری از هوا و هوس‌های دنیوی از زندگی ایجاد می‌شود.

امام جمعه شهرضا در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به فرا رسیدن دهه کرامت و لزوم توجه به اهداف متعالی در این ایام افزود: در حال حاضر دختران و پسران جامعه ما در معرض تهدیدات فرهنگی دشمنان اسلام قرار گرفته‌اند و انتظار داریم که با تلاش تمامی دست‌اندرکاران حوزه تعلیم و تربیت و در رأس آن روحانیون همواره چادر به عنوان نماد حجاب کامل برای زن مسلمان جاودانه باشد.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید بیان داشت: با تلاش و پیگیری فرهنگیان شهرضا این شهرستان به عنوان یکی از موفق‌ترین شهرهای استان در زمینه آمار قبولی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی مطرح است و باید سپاس‌گذار تمامی معلمان تلاش‌گر باشیم.

یعقوبی در ادامه با اشاره به جریحه‌دار شدن روحیه مسلمانان جهان به دنبال توهین کارگردان صهیونیستی، آمریکایی به ساحت پیامبر اکرم(ص) تصریح کرد: دنیای غرب به بهانه آزادی زمینه هرگونه توهین به مقدسات را ایجاد کرده است و این عمل زشت جریحه‌دار شدن روحیه بیش از یک میلیارد مسلمان را در نقاط مختلف جهان در پی داشته است.

وی اضافه کرد: پرچم کشور آمریکا به دنبال این حرکت موهن در کشورهای مختلف جهان به آتش کشیده شده که این از ثمرات بیداری اسلامی در نقاط مختلف دنیا است.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پایان مراسم نماز جمعه شهرضا نمازگزاران ضمن تحصن در میدان شهدا این حرکت توهین‌آمیز را محکوم کردند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول