اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چابهار:

سناریوی جدید آمریکا در زمینه اسلام‌هراسی کلید خورده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه چابهار گفت: آمریکا با سناریوی جدیدش که در زمینه اسلام‌هراسی کلید خورده می‌خواهد به مبارزه با اسلام بپردازد.

سناریوی جدید آمریکا در زمینه اسلام‌هراسی کلید خورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، حجت‌الاسلام سیدمحمد موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه چابهار اظهار داشت: آزادی بیان این نیست که مذهبی را توهین کنند و مقدسات دینی را مورد هتک حرمت قرار دهند.

وی افزود: این توهین سناریوی آمریکاست که با این هدف می‌خواهد با اسلام به مبارزه بپردازد.

خطیب جمعه چابهار تصریح کرد: این سناریو همچون سناریوی 11 سپتامبر در زمینه اسلام‌هراسی در منطقه کلید خورده است و در کنار این اسلام‌هراسی، آمریکا و گروهک‌های تروریستی نظیر القاعده و طالبان را تقویت کرده که تصویری از خشونت اسلام بروز دهند.

موسوی بیان داشت: دشمنان نطفه شهادت را با این اهداف در منطقه بارور کرده‌اند. استکبار جهانی با این سری کارها می‌خواهد جهان را نسبت به اسلام بدبین کند.

امام جمعه چابهار ادامه داد: آمریکا با فرستادن تروریسم یک روز در عراق، یک روز در افغانستان و امروز در مصر و سوریه می‌خواهد بین مسلمانان اختلاف‌‌افکنی کند.

موسوی در ادامه به دهه کرامت از اول تا آخر ذی‌القعده پرداخت و افزود: باید دهه کرامت با شکوه خاصی نسبت به سال‌های گذشته برگزار شود.

وی به تولد حضرت معصومه (س) اشاره کرد و بیان داشت: تولد حضرت معصومه (س) به نام روز دختر نامیده شده است لذا زنان و دختران جامعه ما حجاب را مایه زینت خود دانسته و بی‌حجابی را مقدمه نابودی زن بدانند. عفت و حجاب بالاترین ارزش یک زن است و این مسئله باید مورد اهمیت قرار گیرد.

موسوی در ادامه به سالروز اشغال بیروت توسط اسرائیل اشاره کرد و گفت: مسلمانان باید دست به دست هم دهند و با وحدت و یکپارچگی، این غده سرطانی را از بین ببرند.

در پایان نماز جمعه، مردم نمازگزار چابهار با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل»، خشم و نفرت خود را نسبت به ساخت فیلم توهین‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) اعلام کردند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول