اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان خبر داد

برگزاری ویژه‌برنامه شهید نامجو در بندر انزلی

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان از برگزاری ویژه‌برنامه شهید نامجو وزیر اسبق دفاع در 5 مهر ماه سال جاری در بندر انزلی خبر داد.

برگزاری ویژه‌برنامه شهید نامجو در بندر انزلی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد عبدالله‌پور در جلسه شورای اداری گیلان با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران مدیون شهدا و جانبازانی است که تمام هستی خود را فدا کردند.

وی به برگزاری یک‌هزار برنامه در هفته مقدس در گیلان اشاره کرد و افزود: 359 برنامه توسط سپاه قدس گیلان اجرا می‌شود.

عبدالله‌پور رژه نیروهای مسلح را در صبح روز جمعه 31 شهریور جاری اعلام کرد و گفت: بازسازی و نمایش عملیات بدر در دفاع مقدس با کمک نیروی دریایی سپاه به مدت 7 شب در بوستان دانشجو برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری نمایشگاه استانی هفته دفاع مقدس توسط بسیج اداره‌های گیلان، تصریح کرد: همایش زنان ایثارگر استان همزمان با هفته دفاع مقدس در 18 شهر گیلان برگزار می‌شود.

وی دیدار با خانواده معظم شهدا، گلباران گلزار شهدا، برگزاری یادواره شهدای طلبه و روحانی، افتتاح 10 واحد مسکن روستایی محرومان، برگزاری جشنواره داستانی و رونمایی از کتاب تاسکوه را از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گیلان برشمرد.

عبدالله‌پور با بیان اینکه ویژه‌برنامه شهید نامجو وزیر اسبق دفاع پنجم مهر ماه سال جاری در بندر انزلی برگزار می‌شود، بیان کرد: تئاتر خیابانی دفاع مقدس در شهر سیاهکل اجرا می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان اجرای موسیقی محلی انقلابی در ماسال، اجرای نمایش شب‌های بارانی به همراه برپایی نمایشگاه در تالش و بزرگداشت شهدای کارگر استان را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گیلان عنوان کرد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه مذکور با قدردانی از تلاش‌های مهدی سعادتی استاندار سابق گیلان، ابراز کرد: آقای هاشم‌نیا در شرایط کنونی بهترین گزینه برای استانداری گیلان است و از مسایل استان شناخت کافی دارد.

ناصر عاشوری خواستار پالایش و به‌روز کردن برنامه‌ها در اداره‌های گیلان شد و افزود: تحول در گیلان به نفع منافع ملی است.

وی خواستار کاهش برگزاری جلسه‌ها در بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها شد و گفت: ماهانه بیش از 60 جلسه در بخشداری‌ها و 50 جلسه در فرمانداری‌ها برگزار می‌شود و بیشتر آن موازی کاری است و باید به یک‌سوم کاهش یابد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول