اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی:

برگزاری اجلاس نم ثابت کرد منزوی واقعی آمریکاست

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برگزاری اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد ثابت کرد که منزوی واقعی کشور آمریکا است.

برگزاری اجلاس نم ثابت کرد منزوی واقعی آمریکاست

سردار محمدرضا نقدی در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی مراکز استعدادیابی بسیج در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اجلاس غیرمتعهدها زمانی برگزار شد که همه ابرقدرت‌ها دست به یکی کرده بودند که به ایران اسلامی ضربه بزنند.

وی با اشاره به اینکه برخلاف نظرات موجود اجلاس غیرمتعهدها به خوبی برگزار شد، افزود: این اجلاس در اوج زورآزمایی قدرت‌های استکباری با کشورمان در حد بسیار مطلوب اجرا شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه اجلاس غیرمتعهدها با حضور همه کشورهای عضو برگزار شد، ادامه داد: اغلب کشورها با روسای بلند پایه کشوری در این اجلاس حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به تلاش آمریکا و کشورهای هم دست آمریکا مبنی بر منزوی جلوه‌دادن ایران افزود: برگزاری اجلاس نم ثابت کرد که منزوی واقعی کشور آمریکا است.

سردار نقدی با ابراز امیدواری مبنی بر استفاده از تجربیات اجلاس غیرمتعهدها برای سایر برنامه‌ها افزود: بر خلاف اقدام سازش‌کاران و افرادی که به انجام اعمال محافظه‌کارانه معتقدند، اجلاس غیرمتعهدها با موفقیت برگزار شد.

وی با بیان اینکه برخی از محافظه‌کاران تصور می‌کردند که یا باید مبارزه کرده و یا پیشرفت کرد، افزود: اقدامات کشوری و همچنین برگزاری اجلاس ثابت کرد که پیشرفت و مبارزه با استکبار را می‌توان به صورت همزمان و به نحو احسن انجام داد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول