اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلسله:

ایران در خط مقدم مبارزه با تروریسم است/ آمریکا تنها حامی تروریسم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سلسله گفت: ترور در اعتقادات دینی ما یک پدیده شوم، حرام و گناه است و بر همین اساس ایران اسلامی در خط مقدم مبارزه با تروریسم است و دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی را نه تنها حامی تروریسم بلکه تروریست می‌داند.

ایران در خط مقدم مبارزه با تروریسم است/ آمریکا تنها حامی تروریسم است

به گزارش خبرگزاری فارس از سلسله، حجت‌الاسلام سیدجلال موسوی تبار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سلسله به قیام 17 شهریور و کشتار جمع پرشماری از مردم بی‌دفاع توسط رژیم ستم‌شاهی در میدان ژاله تهران اشاره نمود و گفت: جمعه سیاه تنها یک نمونه از توطئه‌های کارنامه سیاه دشمنان برعلیه ملت شریف ایران اسلامی است.

وی افزود یقیناً دشمنان هنوز آن طور که باید ملت ایران را نشناخته‌اند آنان بدانند ملتی که برای اعتقاداتشان از جان و هستی خود می‌گذرند با تحریم و فشارهای اقتصادی دست از اعتقاداتشان برنمی‌دارند و این تحریم‌ها در اراده آنان اثری ندارد.

موسوی‌تبار در ادامه به سالروز ترور شهید آیت‌الله مدنی به عنوان دومین شهید محراب اشاره کرد و گفت: دنیا بداند ملت ایران از قربانیان تروریسم است.

وی افزود: ترور در اعتقادات دینی ما یک پدیده شوم، حرام و گناه است و بر همین اساس ایران اسلامی در خط مقدم مبارزه با تروریسم است و دولت آمریکا و اسرائیل را نه تنها حامی تروریسم بلکه تروریست می‌داند.

امام جمعه سلسله در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری موفق اجلاس سران جنبش عدم تعهد در ایران اشاره نمود و گفت: براساس فرموده مقام معظم رهبری برگزاری با شکوه و موفقیت‌آمیز این اجلاس یک کار صالح بود.

موسوی‌تبار برگزاری موفق اجلاس را تاییدی بر توانمندی ایران اسلامی و نفوذ آن در جامعه بین‌الملل دانست.

خطیب جمعه سلسله در بخش دیگری از سخنان خود به حملات تروریستی شورشیان به حرم مطهر حضرت زینب (س) اشاره نمود و خطاب به حامیان تروریست‌ها در سوریه گفت: اگر به نظر شما این‌ها مردم هستند، پس چرا به حرم حضرت زینب و اماکن مقدس حمله و با اعتقادات مردم می‌جنگند.

موسوی‌تبار ضمن محکومیت این جنایات از حامیان تروریست‌ها خواست تا دست از حمایت‌های نابه حق خود بردارند و از دولت سوریه خواست تا با شدیدترین وجه با این اغتشاش‌گران برخورد و مقابله کند.

وی با به اشاره به سالروز سینما، انهدام برج‌های آمریکا و قرارداد ننگین ساواک و رژیم جعلی از دیگر موضوعاتی بود که امام جمعه سلسله به آنان پرداخت.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول