اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران:

آمریکا ذهنیت سیاسی خود نسبت به ایران را به تمام ملت‌ها تسری ندهد

خبرگزاری فارس: رئیس جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: به آمریکا توصیه می‌کنیم که ذهنیت سیاسی خود را نسبت به ایران به تمام ملت‌ها تسری ندهد و ایران را به عنوان دشمن به تمام دنیا معرفی نکند.

آمریکا ذهنیت سیاسی خود نسبت به ایران را به تمام ملت‌ها تسری ندهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عبد‌الناصر شریف لحظاتی پیش در سومین کنفرانس و جشنواره بین‌المللی مقاومت اسلامی، اظهار کرد: تمام اقدامات صهیونیست‌ها و کشور‌های غربی علیه مقاومت اسلامی یک امتحان و آزمونی برای تمام دولت‌ها و جنبش‌ها است.

وی با بیان اینکه بنا به فرموده امام خمینی (ره) پیش و در زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی به عنوان یک غده سرطانی علیه ملت‌های مسلمان است، ادامه داد: بنا به فرموده ایشان این غده سرطانی باید از بین برود و همچنین تمام این مباحث از بیانات رهبر معظم انقلاب نیز استنباط می‌شود.

رئیس جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه ما فلسطین را در حال مبارزه با خود قرار نمی‌دهیم و جنگ علیه فلسطین توطئه غرب بر علیه جهان اسلام است، تصریح کرد: غرب تمام توان‌های مادی خود را برای سلطه بر فلسطین به کار بردند تا بر سرزمین فلسطین غلبه کند.

وی با تاکید بر اینکه غربی‌ها اقدامات بسیاری را انجام داده‌اند تا ملت‌ها علیه جهان اسلام تغییر کنند، ادامه داد: همچنین اسرائیل در سال 2006 در جنگی که علیه مسلمانان آغاز کرد شکست خورد و آمریکا پس از شکست در جنگ با عراق به این موضوع پی برد که دیگر نمی‌تواند علیه مقاومت توطئه کند.

شریف با بیان اینکه همچنین آمریکا همه جا توصیه می‌کند که ایران دشمنی برای تمام ملت‌ها است، تاکید کرد: اما ما به آمریکا توصیه می‌کنیم که ذهنیت سیاسی خود نسبت به ایران را به سایر ملت‌ها تسری ندهد و جمهوری اسلامی ایران را به عنوان دشمن خود به تمام دنیا معرفی نکند.

وی با اشاره به اینکه من می‌توانم با آمریکا اختلاف نظر و یا رأی داشته باشم اما نمی‌توانم ایران را به عنوان دشمن خود بدانم، افزود: همچنین ما نمی‌توانیم سوریه را به عنوان دشمن خود بدانیم و اگر با کشوری اختلاف نظر داشته باشیم نباید اختلاف نظر خود را در قالب جنگ بیان کنیم.

رئیس جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: ما نباید از نظریه توطئه غربی‌ها و صهیونیست‌ها پیروی و حمایت کنیم و باید کشور‌ها خود را در مقابل توطئه‌های غربی‌ها واکسینه کنند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول