اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان گنبدکاووس:

میزان نفوذ ایران در مقابل آمریکا در اجلاس نم اثبات شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: اجلاس غیرمتعهدها میزان نفوذ جمهوری اسلامی ایران را در مقابل آمریکا نشان داد.

میزان نفوذ ایران در مقابل آمریکا در اجلاس نم اثبات شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حیدرعلی احمدی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران ادارات شهرستان گنبدکاووس با اشاره به مهم بودن بیانات مقام معظم رهبری در این اجلاس اظهار داشت: کار جنبش غیر متعهدها با ریاست ایران تازه آغاز شده و تا سه سال ادامه خواهد داشت و باید منتظر نتایج آن بود.

وی با اشاره به نقش نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بر لزوم همکاری، تعامل و ارتباط مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان با نماینده‌ها برای جذب اعتبارات ملی و تبصره‌ای و پیشبرد امور اجرایی پروژه‌ها تاکید کرد.

این مسئول افزود: ارتباط مدیران اجرایی با نماینده مجلس می‌تواند سقف جذب اعتبارات شهرستان را به نحو بسیار چشمگیری ارتقا دهد.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس همچنین از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی متمرکز 125 پروژه عمرانی، اقتصادی و تولیدی در هفته دولت با حضور استاندار گلستان خبر داد و گفت: اعتبار این طرح‌‌ها بالغ بر 508 میلیارد ریال است.

وی افزود: مهم‌ترین این پروژه‌ها گاز‌رسانی به 21 روستا و 9 واحد صنعتی بود که برای پیشرفت انجام شده است.

احمدی با اشاره به ایجاد ظرفیت‌ها برای اجرای طرح 3-3-6 توسط آموزش و پرورش شهرستان بر کمک دستگاه‌های اجرایی به آموزش و پرورش و سپاه پاسداران در اجرای برنامه‌های مختلف تاکید کرد.

وی جذب اعتبار 50 میلیارد ریالی برای یکی از واحدهای تولیدی را از ثمرات بازدید یک ساعت و نیمه استاندار و مدیران‌ کل استانی از نمایشگاه دستاوردهای دولت در شهرستان گنبدکاووس عنوان کرد و افزود: باید ظرفیت‌های شهرستان در همه ابعاد و میادین مختلف در سطوح ملی به مردم و مسئولان نشان داده شود.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به آغاز دور دوم سفرهای تابستانی و اهتمام مسئولان بر میزبانی مسافران تابستانی از تشکیل ستادی عمرانی برای کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان در شهرستان با همت هلال‌احمر خبر داد.

وی در پایان با تسلیت درگذشت آخوند طلایی از روحانیون اهل سنت شهرستان گنبدکاووس گفت: آخوند طلایی از علمایی بود که در راستای وحدت در جامعه تلاش کرد.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول