اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان:

سخنان رهبری در اجلاس نم کمر آمریکا و صهیونیزم را شکست

خبرگزاری فارس: سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب در این اجلاس کمر آمریکا و صهیونیزم را شکست.

سخنان رهبری در اجلاس نم کمر آمریکا و صهیونیزم را شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان حجت‌الاسلام محمود محمودی در خطبه‌های امروز نماز جمعه در اجتماع نمازگزاران کنگان با تسلیت شهادت امام صادق (ع) توجه ژرف به نسل جوان را یکی از ویژگی‌های امام صادق(ع) برشمرد و اظهار داشت: مسئولان نیز باید با تأسی به سیره آن امام همام زمینه لازم را برای حضور جوانان در عرصه‌های مختلف فراهم کنند.

وی همچنین به ابعاد علمی شخصیت امام صادق(ع) اشاره و خاطر نشان کرد: دانشگاه‌های علمی و حوزه‌های علمیه مرهون و مدیون حضرات صادقین (ع) هستند.

خطیب جمعه کنگان در بخش دیگر با اشاره به اجلاس غیر متعهدها در تهران گفت: اجلاس غیر متعهدها در تهران هیمنه غرب را در هم شکست.

محمودی افزود: به شهادت بسیاری از ناظران و کارشناسان بین‌المللی اجلاس تهران مهم‌ترین اجلاس جنبش غیر متعهدها در طول 52 سال از عمر این اجلاس بوده است.

وی بیان کرد: سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب در این اجلاس کمر آمریکا و صهیونیست‌ها را شکست.

محمودی تصریح کرد: اجلاس جنبش غیر متعهدها در تهران نمایشی از قدرت دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل بود.

امام جمعه کنگان همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره حضرات آیات طالقانی و مدنی اظهار داشت: در عظمت شخصیت آیت‌الله طالقانی همین بس که امام امت فرمود «او برای اسلام به منزله حضرت ابوذر بود، زبان گویای او چون شمشیر مالک اشتر برنده و کوبنده بود».

وی با اشاره به سجایای اخلاقی شهید آیت‌الله مدنی گفت: حضور شهید بزرگوار حضرت آیت‌الله مدنی از افتخارات مهم شهرستان کنگان است و این شهید با حضورش روحیه انقلابی را به مردم آموخت.

محمودی از بزرگان کنگان خواست تا با نوشتن خاطرات دوران حضور شهید مدنی در کنگان با کمک دستگاه‌های فرهنگی کتابی را به‌عنوان یادگار تاریخی و انقلابی و سندی بر افتخارات مردم انقلابی و ولایتی این دیار به چاپ برسانند.

خطیب جمعه کنگان در بخش دیگر با اشاره به حکم قاطع دستگاه قضایی در خصوص فساد بانکی گفت: اگر مسئولان نظام به‌ویژه دستگاه قضایی به توصیه‌ها و تاکیدات رهبر معظم انقلاب در برخورد قاطعانه با مفسدین اقتصادی با جدیت عمل می‌کردند شاهد این گونه مفاسد اقتصادی نبودیم.

محمودی همچنین با گرامیداشت هفته تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: باید تعاونی‌ها عملا در اشتغالزایی و کارآفرینی و زدودن فقر در جامعه مثمرثمر واقع شوند. 

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول