اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

شهرداری بابل به درجه 10 ارتقا می‌یابد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: در حال حاضر درجه شهرداری بابل 9 بوده که با تلاش مجموعه شهرداری به‌زودی شهرداری بابل به درجه 10 ارتقا می‌یابد.

شهرداری بابل به درجه 10 ارتقا می‌یابد

سید عیسی هاشمی حیدری در حاشیه همایش شهرداران استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: شهرستان بابل به عنوان یکی از شهرهای بزرگ مازندران محسوب می‌شود.

هاشمی بیان داشت: بودجه سال 90 شهرداری بابل بیش از 29 میلیارد تومان بوده که بیش از 29 میلیارد و 253 میلیون تومان این اعتبار تحقق پیدا کرد که 66 درصد بودجه عمرانی و 34 درصد بودجه جاری بوده که شهرداری بابل باید تلاش کند این بودجه به 75 درصد عمرانی و 25 درصد جاری تغییر کند.

وی با اشاره به اینکه شهرداران خط مقدم خدمات‌دهی به شهروندان هستند، تصریح کرد: برای رسیدن به شهر مطلوب و آرمانی شهرداران باید ساز و کارهایی را طراحی کنند که سبب توسعه و پیشرفت شهرها شود.

هاشمی ارتقای مازندران را به استان شهر ملی عامل توسعه مازندران برشمرد و افزود: اگر مازندران به یک استان شهر کلان ملی تبدیل شود اعتباراتی که به آن اختصاص می‌یابد سبب افزایش درآمد و تغییر چهره شهری به شکل زیبا و مطلوب می‌شود.

وی افزود: از شهرداران تقاضا داریم طرحی را برای ارتقا سریع مازندران به کلان شهر طراحی کنند تا با کمک و پیگیری مجمع نمایندگان مازندران بتوانیم این طرح را به زودی در مازندران اجرایی کرده و از اعتبارات ملی بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول