اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر کشور:

جهت‌گیری دولت پایداری منابع درآمدی شهرداری‌هاست

خبرگزاری فارس: وزیر کشور گفت: جهت‌گیری دولت خدمتگزار در مدیریت شهری توانمند کردن شهرداری‌ها برای اتکا به منابع قوی درآمدی است.

جهت‌گیری دولت پایداری منابع درآمدی شهرداری‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی محمد نجار عصر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های عمران شهری در اردبیل اظهار داشت: افتتاح چند پروژه عمران شهری در اردبیل نشان‌دهنده همت و پشتکار شورا و شهرداری در این شهر مقدس است که با پیشینه بسیار افتخارآفرین خدمت در این خطه را افتخاری بزرگ و اقدامی ماندگار می‌داند.

وی به کارنامه قابل قبول شهردار اردبیل اشاره کرد و افزود: زمانی که بنده حکم شهردار اردبیل را امضا می‌کردم، احساس نمی‌کردم که این قدر فردی دلسوز و توانمند باشد اما عملکرد یک‌ساله او نشان داده است که به حق از مدیران شایسته و یادگاران دوران دفاع مقدس است.

محمد نجار پرداختن به عمران شهری و کارهای زیربنایی در این حوزه را در مسیر کسب رضایت عموم مردم توصیف کرد و ادامه داد: رئیس جمهور و بسیاری از کارگزاران نظام اسلامی به دلیل آن که سابقه کار در شهرداری و همراهی شورا را دارند بنایشان بر این است که شهرداری‌ها را در توسعه عمران شهری همراهی کنند تا چهره شهرها و روستاهای ما متناسب با شأن نظام اسلامی باشد.

این مسئول به کارهای خوب انجام شده در بهسازی رودخانه بالقلو به عنوان یک فضای مطلوب گردشگری تصریح کرد: بهسازی هفت کیلومتر از این رودخانه در دستور کار قرار گرفته و ما نیز سعی می‌کنیم در حد توان و وسع خود شهرداری اردبیل را در این حرکت همراهی کنیم.

وی توجه به مسایل شهری، روان‌سازی عبور و مرور، تسهیل ترافیک و حل مشکلات حمل و نقل را از دیگر رویکردهای دولت در حمایت از شهرداران اعلام کرد و یادآور شد: ما از بخش خصوصی در احداث مجموعه‌های صنفی و همچنین بازار خشکبار فروشان و میوه فروشان حمایت می‌کنیم چراکه این مکان‌ها را بهترین فضا برای خرید مردم می‌دانیم.

به گزارش فارس، وزیر کشور کارهای انجام شده در افزایش سرانه فضای سبز، سهولت حمل و نقل عمومی و پرداختن به نهضت آسفالت‌ریزی در کشور را یک اقدام مبارک توصیف کرد و گفت: ما در تلاش هستیم تا شهرداری‌های ما به درآمد پایدار متکی باشند تا از نیازمندی به اعتبارات دولتی بی‌نیاز شوند.

محمد نجار افزود: در این ارتباط رویکرد ما جذب سرمایه‌گذاران و توجه به مدیریت هزینه و درآمد است.

وی بحث فاضلاب شهری و بهره‌برداری اصولی از این طلای کثیف را یادآور شد و تصریح کرد: امروز از پسماندها و فاضلاب شهری در تولید انرژی‌های نو، برق و کود استفاده می‌کنند که ضرورت دارد با جذب سرمایه‌گذاران در این حوزه‌ها چهره شهرها را عوض کنیم.

محمد نجار از شهردار اردبیل خواست تا متناسب با فرصت‌ها و توانمندی‌ها با تکیه بر ایده‌های نو کارها را به نحوی به پیش ببرد تا در فرصت اندک بیشترین رضایتمندی مردم را فراهم آورد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول