اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل خبر داد

تحقق 95 درصد برنامه‌ریزی‌های شهرداری در سال جاری

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: بیش از 95 درصد برنامه‌ریزی‌های شهرداری در سال جاری محقق شده است.

تحقق 95 درصد برنامه‌ریزی‌های شهرداری در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری ظهر امروز در جلسه شورای مدیران شهرداری اردبیل اظهار داشت: با تلاش، همت و زحمات شبانه‌روزی کارکنان شهرداری و با همراهی و همدلی اعضای محترم شورای اسلامی شهر اردبیل بیش از 95 درصد از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای سال جاری در حوزه‌های  مختلف عمرانی، فضای سبز، توسعه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در جهت رسیدن به شهرداری الکترونیک محقق شده و تلاش می‌کنیم نیمه دوم سال کلیه برنامه‌های شهرداری 100 درصد اجرا شود. 

وی خاطرنشان کرد: این برنامه می‌تواند چراغ روشنی در مسیر توسعه و رشد اردبیل باشد. هر چه سریع‌تر و بر اساس برنامه زمان‌بندی طرح جامع حمل و نقل شهری تهیه و به تصویب خواهد رسید که قطعاً مشکلات ترافیکی موجود در برخی تقاطع‌ها و سطح شهر با این طرح رفع شده و شهروندان به آرامش خواهند رسید.

بدری ضمن تشکر از هیئت محترم دولت در خصوص انتخاب اکبر نیکزاد به سمت استاندار اردبیل و تبریک و تهنیت به ایشان ابراز امیدواری کرد با مساعدت و کمک‌های استاندار جدید برنامه‌ها و کارهای عمرانی و توسعه شهر اردبیل تسریع یافته و مسیر رشد و ارتقای استان و شهر اردبیل هموار خواهد شد.

این مسئول همچنین از کلیه مدیران خواست هر چه سریع‌تر برنامه‌های سال 92 را تهیه و جهت تصویب نهایی آماده کنند که در این برنامه ها اولویت اصلی توجه به خواست شهروندان محترم می‌باشد.

شهردار اردبیل حل معضل آسفالت مناطق و کوچه ها، احداث سرویس بهداشتی حداقل 20 باب، مطالعات و آفت‌شناسی درختان و توسعه فضای سبز را از برنامه‌های آینده شهرداری برشمرد و از ایجاد و احداث کمپ گردشگری در مناطق  توریستی و گردشگری شورابیل خبر داد.

بدری ادامه داد: در سال 92 با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط این کمپ احداث و در اختیار شهروندان و مسافرین محترم قرار داده خواهد شد.

بدری اجرای طرح تقاطع غیرهم‌سطح نیار و آقا باقر را برای تامین امنیت تردد در مسیر کمربندی دوم مهم ارزیابی کرد و خواستار حمایت مسئولان در بحث مالی و مشارکت مردم فهیم استان به منظور تسریع در ادامه روند اجرای این طرح‌ها شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول