اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 4 شهرداری شیراز:

پاسخ درخواست‌های مراجعه‌کنندگان به شهرداری پیامک می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه چهار شیراز گفت: نتیجه درخواست‌های شهروندان مراجعه‌کننده به این منطقه از شهرداری با پیامک داده می‌شود.

پاسخ درخواست‌های مراجعه‌کنندگان به شهرداری پیامک می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، اسماعیل صالحی بعدازظهر امروز در حاشیه ملاقات مردمی با شهروندان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با راه‌اندازی سیستم الکترونیک نوبت‌دهی پس از ثبت درخواست مراجعان، در صورت کوتاه‌بودن زمان معطلی به شهروند پاسخ می‌دهیم و در صورت زمان‌بر بودن پروسه رسیدگی، پس از مراجعه شهروند به منزل با پیامک و یا تلفن برای مراجعه دوباره به آنها اطلاع داده می‌شود.

مدیر شهری منطقه چهار شهرداری شیراز اضافه کرد: در هر حالت به طور قطع پاسخ کتبی به شهروند ارائه می‌شود و امیدواریم با پیشرفت کار فاز دوم شهرداری الکترونیک، روند پاسخ‌گویی همچنان سریع‌تر شود.

وی در مورد ملاقات‌های مردمی تصریح کرد: به عنوان شهرداری منطقه خوشحال می‌شویم که شهروندان برای پیگیری مواردی که مشکل دارند مراجعه کنند اما مردم هر چه کمتر برای این امور وقت صرف کنند رضایت بیشتری دارند.

صالحی افزود: موردی نیست که شهرداری مردم را بی‌پاسخ نگاه دارد مگر در مواردی که گاهی برخی افراد بیش از حق قانونی خود می‌خواهند یا مشکل فرد در حیطه اختیارات منطقه نیست.

وی با بیان اینکه نقطه‌نظرات مردم برای برنامه‌ریزی‌های آتی شهرداری مفید است، افزود: در منطقه چهار انبوه‌سازان متعددی سرمایه‌گذاری کرده‌اند و شهرداری نیز در حدی که قانون اجازه دهد با این افراد همکاری می‌کند تا ساخت و ساز در منطقه رونق گیرد.

این مسئول افزود: منطقه چهار شهرداری شیراز به لحاظ دسترسی درون‌شهری و برون‌شهری، بلوارهای متعدد، وجود عمده‌ترین اماکن فروش مصالح ساختمانی، خدمات شهری و بهداشت و درمان مناسب، مراکز فروش آهن‌آلات ساختمانی، سنگ‌فروشی‌ و همچنین به لحاظ قیمت مناسب، مکان بسیار مناسبی برای ساخت و ساز است.

صالحی ادامه داد: شهرداری منطقه چهار همچنین برنامه‌ریزی کرده است تا در حاشیه بلوار امیرکبیر با مشارکت بخش خصوصی ساختمان‌های بزرگی با کاربری اقتصادی احداث شود.

وی خاطرنشان کرد: در این منطقه بیش از 18 پارک وجود دارد و باغ جنت با 28 هکتار بزرگ‌ترین آنهاست که در آن امکانات ورزشی مانند پیست دوچرخه‌سواری و پینت‌بال در نظر گرفته شده است.

صالحی در مورد برخی اقدامات شهرداری منطقه چهار درباره امور ورزش همگانی و شاداب‌سازی فضای شهری تصریح کرد: در کنار فرهنگسرای شقایق، احداث مجموعه ورزشی بزرگی شامل زمین والیبال، بسکتبال و فوتبال در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: سال گذشته بیش از 50 تخته بسکتبال در سطح منطقه برای توسعه ورزش همگانی مستقر و یک زمین چمن مصنوعی نیز در حاشیه بلوار مطهری افتتاح شد.

به گفته این مسئول، باغ جنت به عنوان مکان دائمی اسکان مسافران در طول سال استعداد 180 کانکس را دارد و بیش از 250 چادر به صورت فصلی در قسمت‌هایی برای این امر اختصاص داده شده است.

وجود حمام، نمازخانه و چند چشمه سرویس بهداشتی ویژه مسافران در پارک جنت و سایر پارک‌های منطقه چهار از نظر صالحی گامی در راستای رفاه مسافران بود که وی در توضیحات خود به آن اشاره کرد.

مدیر منطقه چهار شهرداری شیراز ادامه داد: یک زمین شش هکتاری برای احداث پارک آبی در دستور کار این منطقه از شهرداری است و تا پایان سال به شهروندان تحویل داده می‌شود.

وی افزود: پارکی نیز در دهه کرامت تحویل شهروندان می‌شود و علاوه بر آن پارک‌های حاشیه‌ای است که در حاشیه معابر و بلوارها به زیبایی منطقه می‌افزاید.

به اعتقاد صالحی، در شرایط فعلی سرانه فضای سبز منطقه چهار در بین شهرداری‌های شیراز از نظر گل‌کاری و چمن‌کاری در رتبه نخست است.

احداث فرهنگسراها و پیاده‌روهای زیبا و عریض در راستای ایمن‌سازی شهر سالم، راه‌اندازی ایستگاه‌های اتوبوس مناسب، زیباسازی منظر با نقاشی دیواری و ... برخی از دیگر مواردی بود که صالحی به آنها اشاره کرد.

انتهای پیام/ز10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول