اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم:

شهرداری بم در اندیشه تکرار قهرمانی است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم گفت: از آمادگی لازم برای حضور در فصل جدید لیگ برتر برخوردار و بار دیگر در اندیشه قهرمانی هستیم.

شهرداری بم در اندیشه تکرار قهرمانی است

 مرضیه جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بم با وجود جدایی چند بازیکن کلیدی از آمادگی مطلوب تیم خبر داد و اظهار داشت: هر چند که تعدادی بازیکن کلیدی تیم بین فصل به تیم‌های دیگر پیوسته‌اند اما با جایگزینی سه بازیکن از تهران، گرگان و مشهد از آمادگی لازم برخوردار هستیم.

وی با اشاره به اینکه امسال تیم بانوان استقلال و تیمی از اصفهان در لیگ حضور دارند، تصریح کرد: اکثر تیم‌ها به ویژه اصفهان و استقلال نیز مدعی هستند اما بار دیگر در اندیشه قهرمانی هستیم.

جعفری با بیان اینکه تیم شهرداری بم در نخستین ایستگاه به مصاف پالایش گاز ایلام می‌رود، افزود: برای کسب سه امتیاز به ایلام می‌رویم و دوست داریم که دست پر برگردیم تا لیگ را با آغاز خوبی استارت بزنیم زیرا بازی اول بسیار مهم است.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم حمایت مسئولان شهر به ویژه شهرداری، فرمانداری و تربیت‌بدنی را در آمادگی تیم مؤثر دانست و گفت: مسئولان بالاتر از توانشان به ما کمک کرده‌اند و ما وظیفه خود می‌دانیم که این زحمات را با بردهای شیرین جبران کنیم.

به گزارش فارس، فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان کشور امروز آغاز می‌شود و 12 تیم به صورت رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول