اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آثار منتخب نخستین جشنواره فیلم استان زنجان معرفی شد

خبرگزاری فارس: در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فیلم استان زنجان آثار منتخب معرفی و از هنرمندان رشته فیلم‌سازی تجلیل شد.

آثار منتخب نخستین جشنواره فیلم استان زنجان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فیلم استان زنجان، از آثار منتخب تجلیل و لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به نفرات برگزیده اهداء کردند.

در این جشنواره هیئت داوران جایزه بهترین تدوین‌گر را به همراه دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و سه میلیون ریال جایزه نقدی به احسان محمدپور به خاطر تدوین فیلم صف  اعطا شد.

همچنین در بخش تصویربردار دیپلم افتخار، جایزه نقدی 2 میلیون ریالی برای فیلم «شکوفه‌های انار و انتظار رویش» به پویان آقا بابایی اهدا شد.

جایزه اصلی این بخش به همراه دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه 3 میلیون ریالی به «شیرینی و پنجره» به حمیدرضا بازرگانی اهدا شد.

در بخش فیلم‌نامه هیئت داوران نخستین جشنواره فیلم استان زنجان هیچ اثری را حائز دریافت جایزه معرفی نکرد.

گفتنی است در بخش انیمیشن جایزه سوم به همراه دیپلم افتخار و جایزه نقدی 2 میلیون و 500 هزار ریالی به فیلم دودمان ساخت مهدی حسنی اهدا شد.

در همین بخش جایزه دوم به همراه دیپلم افتخار، جایزه نقدی 3 میلیون ریالی به فیلم «د مثل دنیا» به خانم‌ها مریم تنها و آزاده لشگری اهدا شد و جایزه نخست این بخش به همراه دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و 3 میلیون و 500 هزار ریال به فیلم «جنگ و زندگی»‌ ساخته جمال رحمتی ارائه شد.

یادآور می‌شود، در بخش فیلم کوتاه دو دیپلم افتخار به فیلم‌های «عروسک»‌ ساخته فریبا خالقی و « ته استکانی» به احسان معجونی ارائه شد.

در همین بخش جایزه سوم به همراه دیپلم افتخار و 2 میلیون و 500 هزار ریال به خاطر فیلم "چهار لیتری" به حسین سیفی اهدا شد.

جایزه دوم این بخش به همراه دیپلم افتخار و 3 میلیون ریال به فیلم « میزان» ساخته آرزو گلفام و جایزه نخست به همراه دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و 3 میلیون و 500 هزار ریال به فیلم "ملاقات در مه" محمد رحمانیان اهدا شد.

در بخش مستند به دلیل نبود فیلم در این گونه یک دیپلم افتخار و جایزه ویژه به فیلم‌های ارائه شده در بخش‌های دیگر اهدا شد.

در این بخش دیپلم افتخار به فیلم «خوشه‌های خاکستری» ساخته حسن بیات و جایزه ویژه به همراه دیپلم افتخار و تندیس جشنواره با 3 میلیون ریال به « خدا جای حق نشسته است» به محمدعلی فروتن اهدا شد.

در بخش داستانی این جشنواره دو دیپلم افتخار ارائه شد.

همچنین در همین بخش جایزه سوم به همراه دیپلم افتخار و جایزه نقدی 2 میلیون و 500 هزار ریال به فیلم « انتظار» به اکبر امام‌لو ارائه شد.

در این بخش جایزه دوم به همراه دیپلم افتخار و 3 میلیون ریال جایزه نقدی به فیلم «ساج » ساخته نادر پناه‌زاده و جایزه نخست به همراه دیپلم افتخار، جایزه نقدی 3 میلیون و 500 هزار ریالی و تندیس جشنواره به "پنجره و شیرینی" جمال رحمتی اهدا شد.

انتهای پیام/خ20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول