اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان:

جشنواره‌ فیلم مقاومت بر حوزه فرهنگ کرمان تأثیرگذار است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: برپایی جشنواره‌ فیلم مقاومت در این حد می‌تواند تأثیر ماندگار و بزرگی در حوزه فرهنگ و هنر استان کرمان باقی بگذارد.

جشنواره‌ فیلم مقاومت بر حوزه فرهنگ کرمان تأثیرگذار است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی در جلسه هماهنگی ادارات، دستگاه‌های دولتی، نهادهای انتظامی و نظامی استان برای هر چه با شکوه‌تر برگزار کردن جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت اظهار داشت: برپایی جشنواره‌ای در این حد می‌تواند تأثیر ماندگار و بزرگی در حوزه فرهنگ و هنر استان کرمان باقی بگذارد.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره فیلم مقاومت در ایام هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود، بنابراین تداعی حماسه‌های بی‌بدیل هشت سال دفاع مقدس ملت در قالب آثار هنری و به طور مشخص، فیلم و عکس و فیلمنامه می‌تواند در این هفته و در قالب این جشنواره نمودی منطقه‌ای و جهانی داشته باشد.

سعیدی افزود: ابعاد وسیع این جشنواره در بخش میزبانی، حضور بیش از 550 هنرمند عرصه سینمای داخلی و خارجی، حضور ده‌ها خبرنگار از رسانه‌های داخل و خارج کشور، برنامه‌سازی چندین گروه تلویزیونی، پخش مستقیم برنامه‌های متعدد جشنواره از شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی و موارد دیگر از جمله مسائلی است که می‌طلبد همه دستگاه‌ها و ادارات کرمان به سهم خود در این اتفاق فرهنگی مهم نقش آفرینی کنند.

خزایی دبیر دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت نیز در این جلسه با اظهار خوشحالی از آن چه که "همراهی خوب مسئولان" در استان کرمان خواند گفت: این جشنواره با تمهیداتی که برای آن در نظر گرفته شده است، وسیع‌ترین جشنواره‌ای است که در 30 سال گذشته برگزار شده است.

در این جلسه نمایندگانی از سازمان میراث فرهنگی، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، فرمانداری، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سپاه، نیروی انتظامی، ارتش، بنیاد شهید، فرودگاه کرمان و اداره برق حضور داشتند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول