اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همت ارشاد اسلامی

کرمان آماده استقبال از جشنواره فیلم مقاومت است

خبرگزاری فارس: با همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان دیار کریمان آماده استقبال از جشنواره فیلم مقاومت می‌شود.

کرمان آماده استقبال از جشنواره فیلم مقاومت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، در حالی که دوازدهمین جشنواره فیلم دفاع مقدس با حضور میهمانی از داخل و خارج کشور سوم مهر ماه در کرمان آغاز به کار می‌کند، عوامل اجرایی و برگزار کنندگان آن در تهران و کرمان به دنبال تنظیم آخرین برنامه‌ها‌، هماهنگی‌ها و طراحی دقیق جزئیات برپایی این جشنواره هستند. 

در گردهمایی اعضای ستاد برگزاری این جشنواره و اعضای استانی ستاد برپایی جشنواره در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در زمینه موارد مختلف از روند مرمت و تجهیز سینماها تا نحوه اطلاع‌رسانی و پوشش خبری مراسم، نشست‌ها و برنامه‌های جنبی جشنواره در کرمان بحث و تبادل نظر کردند.

هم اکنون نیز گروه‌های متعدد بازرسی در سطح شهر و در محل سینماهای مورد نظر در حال تهیه گزارش هستند.

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت از سوم تا هفتم مهر ماه به میزبانی استان کرمان در قالب بخش‌های مختلف سینمایی، کوتاه، مستند، ویدیویی، فیلمنامه‌نویسی و چشم‌انداز سینمای مقاومت ایران و نشست‌های تخصصی و بزرگداشت سینماگران عرصه انقلاب و دفاع مقدس و برنامه‌های جانبی دیگر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول