اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست حوزه هنری کردستان خبر داد

حضور 4 اثر حوزه هنری کردستان در جشنواره فیلم کوتاه تهران

خبرگزاری فارس: سرپرست حوزه هنری کردستان از حضور چهار اثر حوزه‌ هنری در بخش‌های داستانی، مستند و انیمیشن در بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران خبر داد.

حضور 4 اثر حوزه هنری کردستان در جشنواره فیلم کوتاه تهران

امین مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: این جشنواره از 28 سال گذشته بی‌وقفه و با رشد صعودی از لحاظ کمیت و کیفیت آثار دریافتی هر ساله توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود.

به گفته وی، این جشنواره ظرفیتی ارزشمند برای ارزیابی و معرفی بهترین تولیدات یک ساله فیلم کوتاه ایران و سایر کشورهای جهان است.

وی خاطرنشان کرد: ارتقای سطح آگاهی، تجربه و بینش نسل جوان برای نیل به سینمای ملی و پرورش هنرمندانی متعهد، خلاق و توانمند که موجب دستیابی به آثار فاخر فیلم کوتاه می‌شود از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

سرپرست حوزه هنری استان کردستان تصریح کرد: بر اساس معرفی فیلم‌های راه‌یافته به بخش پایانی جشنواره، از بین بیش از یک‌هزار فیلم رسیده به دبیرخانه جشنواره در بخش‌های مختلف، چهار فیلم صدای مرد به کارگردانی هیوا صوفیه، می‌خورد بر بام خانه به کارگردانی تیمور قادری در بخش داستانی، فیلم دایره شاد رنج‌ها به کارگردانی هیوا امین‌نژاد در بخش مستند و فیلم انیمیشن پایان یک لبخند به کارگردانی رضا محمدی از آثار حوزه هنری استان کردستان به بخش پایانی و رقابتی جشنواره راه پیدا کرده‌ است.

مرادی خاطرنشان کرد: حوزه هنری برنامه‌ریزی‌های خوبی در راستای حمایت از تولید آثار فاخر هنری در رشته‌های مختلف انجام داده است و انتظار می‌رود که با حضور و استقبال هر چه بهتر هنرمندان جوان استان شاهد خلق آثار خوبی در این عرصه باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: داوری این جشنواره بر عهده بهمن حبشی، عباس رافعی، مهدی فیوضی، کاوه بهرامی مقدم، سعید مترصد و انسیه شاه‌محمدی است که با همفکری هم از بین 102 فیلم راه یافته به این بخش برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره را معرفی می‌کنند.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول