اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری خراسان‌شمالی خبر داد

ارسال 4 اثر از خراسان‌شمالی به جشنواره فیلم کوتاه رویش

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری خراسان‌شمالی گفت: چهار اثر از این استان به هشتمین جشنواره فیلم کوتاه دینی «رویش» به میزبانی مشهد ارسال شد.

ارسال 4 اثر از خراسان‌شمالی به جشنواره فیلم کوتاه رویش

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان‌شمالی، محمد نمازی اظهار کرد: فیلم «خوب کادر پر می‌کند» به کارگرانی «سجاد اسدی»، «برچسب‌های ذهن من» به کارگردانی یونس محمدی و «آب در صد درجه» به کارگردانی «رضا خدادادی» از تولیدات این حوزه و مستند «هیمه» به کارگردانی حامد ظریفیان تولید صدا و سیمای مرکز استان از آثار ارسال شده برای این جشنواره است.

وی با بیان اینکه این جشنواره با هدف ترویج سینمای دینی و مفاهیم اخلاقی در حوزه سینمای کوتاه و به همت حوزه هنری برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره نهم تا سیزدهم آبان ماه سال جاری در مشهد برگزار می‌شود.

خبر دیگری نیز حاکی است، مدیر روابط عمومی حوزه هنری خراسان‌شمالی گفت: انتشارات سوره مهر برای دومین سال متوالی با بیش از 110 عنوان کتاب در زمینه‌های ادبیات داستانی، تجسمی، ادبیات دفاع مقدس و هنرهای نمایشی و... در هفتمین نمایشگاه کتاب استانی حاضر شده است.

علی فروغی اظهار کرد: از این تعداد، پنج عنوان کتاب و سه آلبوم موسیقی نیز به عنوان گزیده‌ای از آثار تولیدی حوزه هنری استان در این نمایشگاه است.

وی تصریح کرد: در این دوره از نمایشگاه اکثریت کتاب‌های ارائه شده توسط این انتشارات تخصصی بوده و آخرین عناوین چاپ شده از جمله «نورالدین پسر ایران» و «پایی که جا ماند» نیز به چشم می‌خورد که در نخستین روز نمایشگاه مورد استقبال چشمگیر بازدیدکنندگان قرار گرفت.

فروغی اظهار کرد: انتشارات سوره مهر در سه سال متوالی 89،88 و 90 به عنوان ناشر برگزیده سال انتخاب شد.

وی یادآور شد: هفتمین نمایشگاه کتاب خراسان‌شمالی که از هفتم شهریور ماه آغاز شده تا سیزدهم شهریور ماه برای علاقه‌مندان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر دایر است.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول