اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد هرمزگان خبر داد

برگزاری هم‌زمان بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه در تهران و بندرعباس

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از برگزاری هم‌زمان بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در بندرعباس خبر داد.

برگزاری هم‌زمان بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه در تهران و بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام علی مریدی‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران یکی از مهم‌ترین و برجسته‌ترین رویدادهای هنری کشور در حوزه فیلم و سینما است و با توجه به اینکه استان هرمزگان نیز در سال‌های اخیر به واسطه برگزاری هفت دوره جشنواره فیلم و عکس اردیبهشت، از رشد خوبی در حوزه تولید فیلم کوتاه برخوردار شده میزبان این رویداد مهم هم‌زمان با تهران خواهد بود.

وی افزود: تفاهم‌نامه برگزاری بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در استان هرمزگان به صورت سه‌جانبه میان مدیر‌عامل انجمن سینمای جوانان کشور، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن سینمای جوانان دفتر بندرعباس منعقد شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان زمان برگزاری این جشنواره را 10 تا 16 مهرماه امسال اعلام کرد و افزود: محل برگزاری جشنواره و اکران فیلم‌ها سالن فرهنگ واقع در فرهنگسرای طوبی است و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت آزاد و رایگان از اکران فیلم‌ها استفاده کنند.

مریدی‌زاده اضافه کرد: در تیرماه امسال نیز شاهد برگزاری جشنواره فیلم‌های ویدئویی هم‌زمان با تهران در جزایر خلیج فارس بودیم که با استقبال بسیار خوب عموم مردم رو به ‌رو شد.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول