اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن سینمای جوان ایران در کاشان خبر داد

حضور 3 اثر از کاشان در جشنواره فیلم کوتاه تهران

خبرگزاری فارس: مسئول انجمن سینمای جوانان ایران دفتر کاشان از حضور سه فیلم از کاشان در بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران خبر داد.

حضور 3 اثر از کاشان در جشنواره فیلم کوتاه تهران

رضا بهمنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: فیلم مستند «شیخ علی» ساخته سید مهدی موسوی فارغ‌التحصیل دوره بیست و ششم فیلمسازی انجمن سینمای جوانان ایران دفتر کاشان یکی از سه فیلم شرکت‌کننده در بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران است.

وی همچنین از فیلم مستند «گوچو» ساخته محمدعلی یزدان‌پرست دانش‌آموخته دانشکده صدا و سیما به عنوان دیگر اثر کاشانی‌ها در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران نام برد.

مسئول انجمن سینمای جوانان ایران دفتر کاشان خاطرنشان کرد: فیلم مستند «پرنده فقط یک پرنده بود» به تهیه‌کنندگی حمیدرضا عطارزاده فیلمساز و مدرس انجمن سینمای جوانان ایران دفتر کاشان نیز به بخش ملی و بین‌الملل فیلم کوتاه تهران راه یافت.

بهمنی یادآور شد: فیلم مستند 25 دقیقه‌ای «پرنده فقط یک پرنده بود» که در ترکیه ساخته شده است داستان عشق و علاقه خواننده و نوازنده آمریکایی لری کلاین است که علاقه زیادی به فرهنگ و هنر غنی ایرانی به ویژه هنر موسیقی ایران دارد.

وی افزود: این فیلم مستند با دوری از روابط سیاسی دو کشور آمریکا و ایران تلاش می‌کند تا شیفتگی و علاقه بسیار زیاد یک هنرمند آمریکایی به هنر ایران اسلامی را در روایت مستندگونه خود به نمایش بگذارد.

بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به همت انجمن سینمای جوانان ایران و به دبیری هاشم میرزاخانی از دهم تا شانزدهم مهرماه سال‌جاری در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول