اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد بابل:

مهلت ارسال آثار جشنواره ملی فیلم وارش تمدید شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی فیلم کوتاه وارش در بابل تمدید شد.

مهلت ارسال آثار جشنواره ملی فیلم وارش تمدید شد

سید ابراهیم حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: در حال حاضر کمیته‌های مختلف هفتمین دوره جشنواره ملی وارش در بابل شکل گرفته و این کمیته‌ها با مشارکت جدی هنرمندان برجسته مازندرانی در حال فعالیت هستند.

وی از ابلاغ حکم علی‌اکبر سفیدگران به عنوان مدیر اجرایی جشنواره ملی وارش در بابل خبر داد و افزود: بعد از امضای تفاهمنامه سفیدگران و موسسه فرزانه‌ساز زیر نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد و حوزه هنری مازندران، اعتبارات اولیه برای برگزاری هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه وارش در اختیار مدیر اجرایی جشنواره قرار می‌گیرد.

حسینی به آخرین تغییرات انجام شده در مورد هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه وارش در بابل  اشاره و تصریح کرد: زمان مهلت ارسال آثار از چهارم شهریور به شانزدهم شهریور و زمان انتخاب آثار از دهم شهریور به 22 شهریور تمدید شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل  بیان داشت: همچنین هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه وارش که قرار بود از 18 تا 21 مهرماه سال جاری در بابل برگزار شود به 26 تا 28 مهرماه موکول شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه تاکنون استقبال بسیار خوبی در ارسال آثار از سوی هنرمندان کشور به دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه وارش انجام شده، افزود: موسسات و انجمن‌های برتر هنری کشور از جمله انجمن سینمای جوان، انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، انجمن سینمای فارابی، بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس، جشنواره فیلم رشد، جشنواره ویدیویی سوره حوزه هنری، دانشگاه صدا و سیما، سیما فیلم، مرکز فرهنگی و هنری پرده نقره‌ای، انجمن سینماگران جوان، انجمن فیلمسازان جوان، مرکز اسلامی آموزش فیلمسازان، مرکز گسترش سینمای مستند و موسسه‌های تصویری و بسیاری از انجمن‌ها و موسسات برتر سینمایی برای شرکت در این جشنواره اعلام آمادگی کردند.

حسینی با تقدیر از مشارکت جدی خیران در برگزاری هر چه بهتر هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه وارش در بابل از مسئولان کشور خواست حمایت‌های مادی و معنوی خود را از این جشنواره دریغ نکنند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول