اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی سازمان حفاظت محیط زیست قم

جشنواره عکس و فیلم کوتاه ضامن آهو فراخوان شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم از فراخوان جشنواره عکس و فیلم کوتاه ضامن آهو خبر داد.

جشنواره عکس و فیلم کوتاه ضامن آهو فراخوان شد

محمودعلی رکنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فراخوان شدن جشنواره عکس و فیلم کوتاه ضامن آهو اظهار کرد: این جشنواره با موضوع محیط زیست استان قم از سری برنامه‌های دهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است که در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره اضافه کرد: محورهای این جشنواره را مسائلی مانند تنوع زیستی و محیط زیست انسانی با تکیه بر آب، خاک، هوا و نقش انسان در محیط زیست تشکیل می‌دهد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم فیلم کوتاه و عکس را دو قالب شرکت در این جشنواره ذکر کرد و افزود: از تمام تشکل‌های مردم‌نهاد، کارشناسان محیط زیست، محیط بانان، محیط یاران، هنرمندان و عموم مردم دعوت شده تا در این مسابقه شرکت کنند.

وی بیان داشت: این جشنواره سوم مهر ماه برگزار خواهد شد و مهلت ارسال آثار تا 20 شهریور تعیین شده است.

رکنی گفت: هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر یک فیلم و پنج قطعه عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

وی ابراز داشت: قسمتی از این آثار که قابلیت لازم را داشته باشد، در نقاط مختلف به نمایش گذاشته شده و یا با روش‌هایی مانند کتاب، مجله تصویری و برنامه‌های تلویزیونی با ذکر نام عکاس و فیلم‌ساز منتشر خواهد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به اینکه به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد ابراز داشت: در مراسم اختتامیه از تعدادی از محیط‌بانان منتخب نیز تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به تاثیر عکس و فیلم در تبیین موضوعات مختلف خاطر نشان کرد: استفاده از ابزار رسانه موجب می‌شود تا پیام‌ها ماندگار شده و جامعه با سازمان‌های متولی برای حمایت از محیط زیست همراه شود.

رکنی ادامه داد: اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان قم تلاش می‌کند تا از ظرفیت رسانه‌ها و هنرمندان برای انتقال این پیام‌ها به جامعه استفاده کند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول