اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی رسانه‌های کرمان

جریان خبری برای جشنواره فیلم مقاومت ایجاد شود

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت گفت: جریان خبری مناسب باید توسط اهالی رسانه استان کرمان درباره کمیته اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت ایجاد شود.

جریان خبری برای جشنواره فیلم مقاومت ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد شریفی پیش از ظهر امروز در نشست کمیته اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت اظهار داشت: این کمیته با هدف اطلاع‌رسانی مطلوب‌تر و هدایت اخبار و رویدادهای جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در کرمان راه‌اندازی شد.

وی از برگزاری نشست‌های خبری در مورد جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در کرمان خبر داد و بیان داشت:‌ برنامه‌های بسیاری برای این رویداد بین‌المللی پیش‌بینی شده است.

شریفی عنوان کرد: باید از توان رسانه‌ای استان کرمان برای آگاه‌سازی مردم در زمینه برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت استفاده شود تا مردم این خطه بتوانند از برنامه‌های جشنواره مذکور به نحو شایسته‌ای بهره ببرند.

وی از حضور خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و مطبوعات فعال استان کرمان در کمیته اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت خبر داد و افزود: در این کمیته در مورد اطلاع‌رسانی مطلوب‌تر برنامه‌های جشنواره بحث و بررسی صورت می‌گیرد.

شریفی خواستار ایجاد جریان خبری مناسب توسط اهالی رسانه استان کرمان درباره جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت شد و بیان داشت: مسئولان، ائمه جمعه و فرمانداران نیز می‌توانند در زمینه این جشنواره اطلاع‌رسانی کنند.

وی با بیان اینکه نشست کمیته اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت هر پنج روز یک بار تشکیل می‌شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه خبرگزاری‌ها منبع اصلی خبر هستند، این رسانه‌ها باید فعالیت خود در زمینه اطلاع‌رسانی این جشنواره را افزایش دهند.

شریفی از ارسال اسامی خبرنگاران ویژه جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به تهران خبر داد و افزود: تفاهم‌هایی با صدا و سیمای مرکز کرمان برای انعکاس گسترده این جشنواره صورت گرفته است.

وی خواستار تولید برنامه‌های خبری و غیر خبری درباره جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت توسط صدا و سیمای مرکز استان کرمان شد و بیان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان برای همکاری با صدا و سیما آمادگی دارد.

شریفی با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی گسترده در مورد برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در کرمان از هفته آینده آغاز می‌شود، ابراز داشت: سایت دبیرخانه جشنواره و همچنین پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان برای اطلاع‌رسانی مناسب به روز هستند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول