اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

دانش‌آموزان بسیجی عزت و غرور ملی ایران را با سروده‌هایشان بیان می‌کنند

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: شما دانش‌آموزان بسیجی عزت و غرور ملی ایران را با سروده‌هایتان بیان می‌کنید و این بسیار ارزشمند است.

دانش‌آموزان بسیجی عزت و غرور ملی ایران را با سروده‌هایشان بیان می‌کنند

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، دادوش هاشمی صبح امروز در آیین افتتاحیه دوازدهمین دوره جشنواره سراسری سرود بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: به تمام خواهرانی که از سراسر ایران به کرمانشاه آمده‌اند، خوش‌آمد می‌گویم. استان کرمانشاه مهد پرورش دلیرمردان و شیرزنانی است که ولایت‌مداری خود را ثابت کرده‌اند.

هاشمی افزود: زن زمانی حرمت و عزت دارد که با حجاب و حضور مقتدرانه، جایگاه خود را نشان دهد و از دامن زن است که افراد بزرگ در جامعه رشد می‌کنند.

وی تصریح کرد: جوامعی که به زن به‌عنوان کالا نگاه می‌کنند، به جایگاه زن بی‌احترامی می‌کنند. شما دانش‌آموزان بسیجی، عزت و غرور ملی ایران را با سروده‌هایتان بیان می‌کنید و این بسیار ارزشمند است.

هاشمی ادامه داد: ایران کشور قدرتمندی است و از لحاظ تولیدات و صادرات، انرژی هسته‌ای و... به‌خاطر فرزندان برومند این کشور و رهبری مقام معظم رهبری در سطح بالایی قرار دارد.

هاشمی خاطرنشان کرد: رهبری آسمانی داریم و این از الطاف الهی است و اگر رهبری نبود، جامعه ما هم، مانند بسیاری از جوامع به ابتذال کشیده می‌شد.

وی بیان داشت: کشورهای غربی با تهاجم فرهنگی قصد حمله به جامعه ما را دارند و از طرق مختلف سعی می‌کنند جامعه ما را به ابتذال بکشانند و اعتقاد و ایمان راسخ ما پاسخ کوبنده‌ای به توطئه‌های دشمنان است.

هاشمی اظهار کرد: هنر یک راه مناسب برای سخن گفتن با مخاطب است و باید از طریق هنر فرهنگ‌سازی مناسب انجام دهیم.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول