اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین:

ملاک در انتخاب مدیران کارآمدی آنهاست

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: کارآمدی ملاک انتخاب مدیران است.

ملاک در انتخاب مدیران کارآمدی آنهاست

ابوالفضل طاهرخانی امروز در حاشیه مراسم تودیع فرماندار شهرستان آبیک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: اعتقادی به بومی و غیر‌‌بومی بودن مدیران استان قزوین ‌نداریم زیرا که کارآمدی مدیران از بالاترین امتیاز‌ها و ملاک‌هایی است‌ که برای مجموعه مدیریت استان در نظر گرفته می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین کارآمدی، سلامت، باتقوا و پرتلاش بودن ‌را از ملاک‌های انتخاب مدیران استان قزوین ذکر کرد و افزود: بنا به فرمایش قرآن کریم بزرگوارترین انسان‌ها باتقواترین آنها هستند و باید طبق فرمایشات قرآن عمل کرد و ائمه اطهار (ع) را الگوی خود قرار داد.

این مسئول در پاسخ به این سوال که فرماندار جدید شهرستان آبیک چه زمانی معرفی می‌شود، تصریح کرد: فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت هماهنگ‌کننده هر شهرستان است، فرماندار شهرستان آبیک با توجه به وظیفه ذاتی‌اش تا به امروز این مدیریت و وظیفه را برعهده داشته است و فرماندار جدید شهرستان آبیک پس از مدتی معرفی می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین اذعان کرد: امروز حتی یک دقیقه هم فرمانداری شهرستان آبیک بدون متولی نیست چرا که معاون فرمانداری این شهرستان به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک تعیین شده و تمام اختیارات این فرمانداری به ایشان محول شده است.

طاهرخانی تصریح کرد: جای نگرانی برای فرمانداری شهرستان آبیک وجود ندارد چون پس از مدتی سرپرست فرمانداری این شهرستان و یا گزینه دیگری را به عنوان فرماندار دایمی شهرستان آبیک معرفی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک کارها را پیش می‌برد و اختلالی در کار شهرستان آبیک به وجود نمی‌آید.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول