اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جدید میناب:

ارتقای سطح کارآمدی در میناب اولویت برنامه‌هاست

خبرگزاری فارس: فرماندار جدید میناب با بیان اینکه مقابله با قاچاق و ارتقا و بهبود سطح کارآمدی در این شهرستان از جمله برنامه‌های الویت‌دار در این شهرستان است.

ارتقای سطح کارآمدی در میناب اولویت برنامه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، عباس خدادادزاده در آیین معارفه خود به عنوان فرماندار میناب با بیان اینکه از همه فرصت‌ها و تهدیدهای موجود در این شهرستان شناخت کامل دارد، اظهار داشت: تلاش می‌کنم با همراهی و همکاری مدیران و مردم در راستای رضایت خداوند و خدمت به مردم گام بردارم.

وی خدمت به مردم را افتخار دانست و با بیان اینکه هر خدمتی که با اخلاص و اخلاق حسنه همراه باشد ماندگار می‌شود، گفت: هر چه خدمت و مسیر آن دشوار و سخت‌تر باشد اجر معنوی آن نزد خداوند بیشتر است.

خدادادزاده، از میناب به عنوان شهری با پیشینه تاریخی و موقعیت استراتژیک و زمین‌های مستعد کشاورزی یاد کرد و ادامه داد: باید زمینه‌ای فراهم شود تا رشد و بالندگی کشاورزان و شهروندان مینابی در بخش‌های مختلف به منصه ظهور برسد.

وی با اشاره به نقش مبارزاتی مردم میناب در مبارزات قبل از انقلاب، گفت: روحانیون مبارز و تحصیل‌کردگان این منطقه در تمامی صحنه‌های حساس نقش بی‌بدیل و موثری ایفا کرده‌اند و از این جهت میناب همانند نگینی در شرق هرمزگان می‌درخشد.

خدادادزاده، ایجاد فضای همکاری و مشارکت، هم‌دلی و هم‌افزایی برای رفع مشکلات و امور برجا مانده را از اولویت‌های مدیریتی خود در میناب عنوان کرد و بیان داشت: عقب‌ماندگی‌ها را با کار و فعالیت عادی نمی‌توان جبران کرد بلکه تلاشی بسیجی‌وار می‌طلبد.

فرماندار میناب پی‌گیری مصوبات سفرهای هیئت دولت، جامه عمل پوشاندن به خواسته‌های قانونی مردم و رصد کردن مطالبات آن از طریق دستگاه‌های مربوط و تلاش برای سرعت بخشیدن به پروژه‌های در حال اجرا را از دیگر برنامه‌های خود عنوان کرد.

وی ادامه داد: توجه به عمران و مبلمان شهری و اصلاح آن و پی‌گیری تا حصول نتیجه در زمینه مسکن مهر را سایر اولویت‌های میناب ذکر کرد و افزود: توسعه بنادر و راه‌های روستایی، توجه به اشتغال مولد با تکیه بر صنعت، کشاورزی و صیادی و نیز تربیت نیروی انسانی کارآمد با تاکید بر آموزش و پژوهش از دیگر اموری است که در میناب باید شتاب پیدا کند.

خدادادزاده، استقرار امنیت پایدار، پیش‌گیری از وقوع جرایم و مقابله با هنجارشکنان، اصلاح امور ترافیکی و مبارزه با قاچاق به ویژه قاچاق سوخت را برنامه‌های آینده در میناب ذکر کرد.

وی هم‌چنین تمرکز بر مسایل و تحولات اداری، مبارزه با فساد اداری و توجه به خدمت بی‌منت به مردم را از سایر امور مورد نیاز در میناب بیان کرد و گفت: سطح کارآمدی در میناب باید ارتقا یابد.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول