اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

القای ناکارآمدی نظام ترفند جدید دشمن است

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تلاش برای القای ناکارآمدی نظام از مهم‌ترین ترفندهای دشمن در سال‌های اخیر است.

القای ناکارآمدی نظام ترفند جدید دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی در مراسم افتتاح دانشگاه پیام نور جونقان، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین سیاست‌هایی که در سال‌های اخیر از سوی دشمنان کشور دنبال می‌شود، ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن با هر ترفند و حربه‌ای از جمله جنگ تحمیلی، تحریم‌های اقتصادی، جنگ روانی، فتنه 88 و فشارهای اقتصادی درصدد ضربه زدن به نظام برآمده این در حالی است که در هر برهه و تاریخ از زمان ناکام مانده است.

عنابستانی، تلاش برای القای ناکارآمدی نظام را از مهم‌ترین ترفندهای دشمن در سال‌های اخیر دانست و تصریح کرد: دشمن به دنبال آن است که از یک سو خدمات و فعالیت‌های دولت را ناچیز و بی‌اثر جلوه دهد و از سوی دیگر با به راه انداختن جنگ روانی، این نظام را تخریب کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به خدمات و فعالیت‌های دولت عدالت‌محور، گفت: هفته دولت امسال به لحاظ تعداد و حجم ریالی پروژه‌ها نسبت به سال‌های گذشته از رشد و پیشرفت چشمگیری برخوردار است.

عنابستانی در ادامه از رشد و پیشرفت علمی استان در طول دولت نهم و دهم اشاره کرد و افزود: در طول دوران دولت نهم و دهم دانشگاه‌های استان به 20 مرکز افزایش و ظرفیت دانشگاه‌ها به دو برابر ارتقا پیدا کرد و بنیاد علمی نخبگان، مرکز رشد فناوری‌های استان و پارک علم و صنعت در همین راستا راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: تا قبل از دولت نهم 250 مدرسه در استان فعال بود در حالی که در دولت نهم و دهم 670 مدرسه در نقاط مختلف این استان احداث شد.

عنابستانی تصریح کرد: همچنین در این مدت تعداد سالن‌های ورزشی مدارس از 28 سالن به 96 سالن و تعداد نمازخانه‌های از 350 نمازخانه به 950 نمازخانه افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول