اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری همایش پیاده‌روی با خانواده در گرامیداشت هفته معلم

کارآمدی نیروی انسانی بسته به ورزش و نشاط اجتماعی است

خبرگزاری فارس: همایش بزرگ پیاده‌روی با خانواده به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و با شعار کارکنان سالم، سرمایه‌های انسانی در مسافت هفت کیلومتری دور دریاچه شورابیل اردبیل برگزار شد.

کارآمدی نیروی انسانی بسته به ورزش و نشاط اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این همایش و مراسم پایانی آن که ظهر امروز در مجتمع تفریحی، توریستی شورابیل برگزار شد، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: کارآمدی نیروی انسانی در هر سازمان و نهاد به ویژه آموزش و پرورش بسته به ورزش و توجه به حوزه تندرستی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی است.

احمد محمودزاده با یادآوری این‌که نیروی انسانی موتور محرکه هر جامعه و نهاد و دستگاهی است، تصریح کرد: اگر معلمان را سرمایه‌های ارزشمند در تعالی و تربیت نسل آینده و نیروی انسانی متعهد و متخصص آینده بدانیم به یقین توجه به سلامت و حفظ تندرستی آنها کاری ارزشمند و قابل قدردانی است.

وی با بیان این‌که در سال تولید ملی سلامت و تندرستی نیروی انسانی و تحرک و پویایی آن عامل اصلی در تحقق اهداف و چشم‌اندازها است، خاطر نشان کرد: در جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم بسیاری از جوامع به نیروی انسانی به عنوان عنصر اصلی در توسعه و پویایی جامعه توجه شده و سعی می‌شود هم به حوزه سلامت و تندرستی او و هم معیشت و رفاه اجتماعی او توجه شود.

محمودزاده در ادامه سخنان خود آموزش و پرورش را اصلی‌ترین ارگان و دستگاه تغییر و تحول بنیادین در جامعه توصیف کرد و اظهار داشت: به همین مناسبت در نظام بنیادین آموزش و پرورش و سند تحول معلم عنصر و مدار اصلی تحول تلقی شده و بر ارتقای جایگاه و منزلت معلم تاکید شده است.

به گزارش فارس، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و 63 شهید فرهنگی استان اردبیل را گرامی داشت و اضافه کرد: ماه آینده همایش استانی شهدای فرهنگی استان اردبیل با حضور مقامات عالی استان برگزار می‌شود تا تجلیلی شایسته از مقام و مرتبط آنها انجام شود.

در این همایش که بیش از 10 هزار معلم و خانواده‌های آنها حضور داشته و مسافت هفت کیلومتری دور دریاچه شورابیل را در یک هوای لطیف بهاری دور زدند مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز هدف اصلی از برگزاری این همایش‌ها را ترویج و نهادینه کردن فرهنگ تندرستی و ورزش در جامعه توصیف کرد.

احد پازاج فرا رسیدن سالروز میلاد دخت نبی مکرم اسلام را گرامی داشت و خطاب به زنان گفت: حفظ حجاب بهترین زینتی است که از سوی این بانوی بزرگ اسلام مورد توجه و تاکید قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: جامعه ما باید به وجود فخر زنان حضرت زهرا (س) در تدین، دینداری و الگوی عفاف و حجاب افتخار کند تا شاهد روزی باشیم که پیروان حقیقی آن دردانه رسول باشیم.

پازاج از برگزاری همایش‌های مختلف برای بانوان به ویژه بانوان ورزشکار در هفته زن خبر داد و تصریح کرد:‌ مسابقات مختلفی در این هفته برگزار می‌شود تا شور و نشاط و انگیزه بانوان در ترویج محسنات و زیبایی‌های این قشر نمود واقعی پیدا کند.

در پایان این همایش به قید قرعه به 200 نفر از شرکت‌کنندگان کمک هزینه سفر کربلا، مشهد مقدس، پلاک طلا، کارت هدیه و دوچرخه کوهستان و کرسی هدیه شد.

*بی‌حرمتی به شهدای گمنام پسندیده نیست

همایش پیاده‌روی که در اغلب ایام سال در مجتمع شورابیل اردبیل و کنار بارگاه شهدای گمنام برگزار می‌شود در کنار ایجاد فرصتی برای حضور در مزار این شهدا گاه با برخی بی‌حرمتی به ساحت آنها نیز همراه است که از برگزارکنندگان این همایش انتظار می‌رود حرمت و شأن شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی را حفظ کنند و اجازه ندهند عده‌ای به بارگاه شهدای گمنام و عظمت جایگاه آنها اهانتی کرده و یا اسباب دل‌آزردگی خانواده‌های مقدس شهدا و ایثارگران را فراهم آورند.

در شأن و جایگاه مردم اردبیل نیست که عده‌ای از جوانان بدون آشنایی به عظمت شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی در کنار این مزار حرکتی ناپسندی انجام دهند که حرمت و شأن شهدا شکسته شود.

انتهای پیام/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول