اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه خبر داد

بازدید دانشجویان جدیدالورود از صنایع کرمانشاه

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: دانشجویان جدیدالورود دانشگاه صنعتی کرمانشاه با هدف آشنایی با رشته تحصیلی از صنایع استان بازدید می‌کنند.

بازدید دانشجویان جدیدالورود از صنایع کرمانشاه

سینا زرشکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از کرمانشاه، اظهار کرد: ثبت‌نام از دانشجویان ورودی جدید از دوشنبه، 27 شهریور ماه آغاز می‌شود که طبق برنامه‌ای که متعاقباً از طریق سایت دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، منتخبین کنکور بر اساس رشته تحصیلی در یکی از روزهای هفته ثبت‌نام می‌شوند.

وی افزود: امسال نیز همچون سنوات گذشته معاونت آموزشی و پژوهش دانشگاه صنعتی کرمانشاه با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه ستاد مهر در مهر را راه‌اندازی کرده است.

معاون آموزش و پژوهشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: از جمله برنامه‌های این ستاد برگزاری جلسات توجیهی برای دانشجویان و والدین آن‌ها، نشست‌های مختلف با مدیران و مسئولان دانشگاه، بازدید علمی از صنایع استان که هر رشته از صنایع مربوط به خود را بازدید می‌کنند و همچنین برگزاری اردوهای فرهنگی و توجیهی است.

زرشکی خاطرنشان کرد: بازدید علمی از صنایع استان توسط دانشجویان ورودی جدید امسال متفاوت‌تر از سال گذشته برگزار می‌شود؛ چراکه سال تحصیلی گذشته دانشجویان طی یک هفته از صنایع بازدید می‌کردند و در این یک هفته کلاس‌ها برگزار نمی‌شد و دانشجویان یک هفته از تحصیل باز می‌ماندند؛ اما امسال این بازدید‌ها آخر هفته‌ها طی سه هفته صورت خواهد گرفت تا دانشجویان از کلاس درس باز نمانند.

وی تصریح کرد دانشجویان ورودی جدید دانشگاه صنعتی کرمانشاه با هدف آشنایی با صنایع و محل کار مربوط به رشته‌های تحصیلی خود از صنایع استان بازدید می‌کنند.

امسال علاوه بر پنج رشته برق و قدرت، IT، سخت افزار، مکانیک و شیمی رشته مخابرات نیز به رشته‌های دانشگاه صنعتی کرمانشاه افزوده شده است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول