اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه دماوند:

99 مقاله آی.اس.آی در دانشگاه دماوند ارائه شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند از ارائه 99 مقاله آی.اس.آی از سوی اساتید و دانشجویان این مرکز آموزش عالی خبر داد.

99 مقاله آی.اس.آی در دانشگاه دماوند ارائه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، محمود صفری ظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان دماوند اظهار داشت: علاوه بر این، 358 مقاله علمی تا کنون از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند ارائه شده است.

وی ادامه داد: این تعداد مقاله برای عرضه در سطوح داخلی و خارجی تهیه شده بود که یک، سوم آنها در مجامع علمی بین‏المللی ارائه شده است.

*بی‏نیازی از آزمایشگاه‏های سایر مراکز علمی

صفری اضافه کرد: در روزهای گذشته نزدیک به 52 عنوان آزمایشگاه و کارگاه تحقیقاتی با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره‏برداری رسید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند افزود: این واحد دانشگاهی پیش از این ملزم به پرداخت بودجه‏ای دو میلیارد ریالی برای استفاده از کارگاه‏ها و مراکز آزمایشگاهی دانشگاه‏های پایتخت بود.

وی ادامه داد: اما افتتاح این مراکز مهم در داخل شهرستان به تولیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند، این مجموعه را از پرداخت چنین مبالغ هنگفتی بی‏نیاز کرده است.

صفری اضافه کرد: حال این افتخار شامل مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند شده است که برای ارائه خدمات به سایر مراکز و واحدهای آموزش عالی شرق استان تهران اعلام آمادگی کند.

*ساخت 4 ربات در دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند از طراحی و ساخت چهار ربات با کاربری‏های مختلف در این واحد دانشگاهی خبر داد.

وی تصریح کرد: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با کمک و همراهی اساتید و همچنین مساعدت مسئولان دانشگاه در رقابت‏های بین‏المللی تهران و مکزیک خوش درخشیدند.

صفری اضافه کرد: همچنین پیگیری‏های مستمر برای ایجاد سامانه‏های فیبر نوری نیز به ثمر نشست و امروز شاهد استفاده اساتید، کارکنان و دانشجویان از این امکان مهم هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند افزود: همه این تلاش‏ها برای ارتقای امکانات این واحد دانشگاهی در مسیر ارائه خدماتی بهتر به دانشجویان صورت اجرایی به خود گرفته است.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول