اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار مریوان:

تقویت فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها ضروری است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مریوان گفت: تقویت و توسعه فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها ضروری است.

تقویت فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محسن امین‌پور ظهر امروز در جلسه کمیسیون دانشجویی مریوان که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: برآورده کردن نیازهای فرهنگی جامعه بدون در نظر گرفتن تقویت و تجهیز فضاهای آموزشی و مراکز آموزش‌عالی امکان‌‌پذیر نیست.

به گفته وی، باید برنامه‌های فرهنگی در محیط دانشگاه‌ها به منظور تقویت باورهای دینی در بین جوانان بیشتر شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مریوان اشرافیت جامع به کارهای فرهنگی را از مهم‌ترین اولویت‌ها در اجرای برنامه‌های محتوایی و تاثیرگذار فرهنگی دانست و گفت: امروز که دشمنان تمام توان و تجهیزات خود را در راستای حذف ارزش‌های دینی و انقلابی ملت ایران به کار بسته‌اند، نیاز به انجام برنامه‌های فرهنگی ریشه‌دار و محتوایی بیش از هر زمانی احساس می‌شود.

امین‌پور خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها به عنوان مراکز اصلی تولید فکر و اندیشه همواره از جایگاه وی‍ژه‌ای در معادلات فرهنگی و اجتماعی برخوردار بوده و دشمنان نظام نیز با آشنایی به این مورد، توطئه‌ها و برنامه‌های شومی را در قالب برنامه‌های ضد فرهنگی طراحی کرده‌اند.

به گفته وی، دشمن با تمام امکانات سعی در بی‌هویت کردن جوانان این مرز و بوم دارد و کم‌کاری ما در حوزه فرهنگ آب در آسیاب دشمن ریختن است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای منحرف کردن افکار و عقاید جوانان تصریح کرد: آنان در لوای جنگ نرم افکار و باورهای ملت‌های مسلمان را هدف قرار داده و در این میان بیش از هر قشری جوانان را مورد هدف قرار داده‌اند.

وی نقش اساتید را در نهادینه کردن فرهنگ‌ها در محیط‌‌های دانشگاهی بسیار تاثیرگذار دانست و افزود: اساتید به عنوان الگوی دانشجویان نقش مهمی در توسعه و تقویت مسائل دینی و ارزشی در درون دانشگاه‌ها دارند. 

ثمین عباسی رئیس دانشگاه پیام‌نور مریوان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات فرهنگی صورت گرفته در این دانشگاه خواستار همکاری همه‌جانبه ادارات با محیط‌های علمی از جمله دانشگاه پیام‌نور شد.

گفتنی است؛ آماده‌سازی بسترها و زیرساخت‌های فرهنگی از جمله ساخت مجتمع‌های فرهنگی و‌ سالن ورزشی از جمله در خواست‌های اساتید و دانشجویان حاضر در این جلسه بود.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول