اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) خبر داد

آغاز همکاری‌ علمی دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) و آکادمی علوم تاجکیستان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) از آغاز همکاری‌های علمی بین این دانشگاه و آکادمی علوم تاجکیستان خبر داد.

آغاز همکاری‌ علمی دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) و آکادمی علوم تاجکیستان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، حمیدرضا میرزایی اظهار کرد: قائم‌مقام وزیر در امور بین‌الملل و رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری طی نامه‌ای موافقت آن دفتر را برای همکاری‌های علمی ـ آموزشی دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) و آکادمی علوم تاجیکستان اعلام داشت.

وی افزود: به منظور افزایش سطح علمی و توسعه رشته‌های دانشگاهی مذاکراتی میان مسئولان دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) و آکادمی علوم تاجیکستان صورت گرفت.

میرزایی رشته‌های مدیریت، حقوق، فلسفه، روان‌شناسی و جغرافیای سیاسی را از جمله رشته‌هایی عنوان کرد که مجموعه همکاری‌های دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) و آکادمی علوم تاجیکستان قرار می‌گیرد.

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) با بیان اینکه این مرکز علمی، دومین دانشگاه بین‌المللی کشور است، افزود: دانشگاه امام رضا (ع) در حوزه بین‌المللی اقدام به جذب دانشجو از خارج از کشور کرده و در سال تحصیلی جدید دوره‌های مشترک دانشگاهی میان این دانشگاه و دانشگاه‌هایی از کشورهای آلمان، فرانسه، ترکیه و تاجیکستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تأسیس دانشگاه امام رضا (ع) در سال 78 از سوی آستان قدس رضوی ابراز داشت: طبق سند چشم‌انداز آستان قدس رضوی باید این دانشگاه به معتبرترین موسسه آموزشی و پژوهشی کشور و منطقه تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول