اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ری:/۲

دولت دهم با روحیه جوانمردی خدمت می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ری با اشاره به اینکه دولت دهم با روحیه جوانمردی خدمت می‌کند، گفت: هیئت دولت دیگر طرحی را تصویب نمی‌کند و طبق فرموده ریاست جمهوری دولت می‌خواهد طرح‌های نیمه‌تمام را بر دوش دولت بعدی نگذارد.

دولت دهم با روحیه جوانمردی خدمت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، امیرحسین باقرنژاد در جمع خبرنگاران در ارتباط با مهم‌ترین پروژه‌ دولت نهم و دهم اظهار داشت: من اعتقاد دارم که اگر بخواهیم‌ مهم‌‌ترین پروژه دولت را انتخاب کنیم، نفس سفرهای استانی است.

فرماندار شهرستان ری افزود: این طرح بالاتر از طرح مهر ماندگار قرار دارد و به نظرم این کار تکرار نشدنی است و بعید می‌دانم که دولتی بتواند در یک دوره چهار مرتبه به یک شهرستان یا استان سفر کند.

پیگیری مصوبات در سفر دور چهارم

وی در ادامه در ارتباط با مهم‌ترین پروژه مصوب در سفر دور چهارم هیئت دولت به شهرستان ری بیان داشت: همیشه دور چهارم سفرهای استانی پیگیری مصوبات گذشته است و مصوبات سه سفر اخیر را پیگیری می‌کنند و اگر مشکلی در اجرای طرحی وجود داشته باشد، دولت آن را رفع می‌کند.

باقرنژاد در ادامه عنوان کرد: با توجه به اینکه امسال، سال آخر خدمت‌رسانی دولت است، دیگر پروژه‌ای تصویب نمی‌شود و طرح‌های نیمه‌تمام به بهره برداری می‌رسند. به‌عنوان مثال اگر بخواهیم پروژه‌ای 6 ساله را انجام دهیم، باید با دولت‌های بعدی نیز هماهنگ شود.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه دولت دهم روحیه جوانمردی دارد، ادامه داد: دولت دهم در سفرهای استانی طرحی را تصویب نمی‌کند زیرا طبق فرموده رئیس جمهور، این دولت روحیه جوانمردی دارد چرا که دولت نمی‌خواهد طرح نیمه‌تمامی را به دولت بعدی محول و به آنها تکلیف کند.

مهر ماندگار شهرستان ری

وی با اشاره به پروژه‌های مصوب در سفرهای قبلی رئیس جمهور به شهرستان ری عنوان کرد: یکی از پروژه‌هایی که در ادوار گذشته تصویب شده است، پروژه‌های 9 گانه مسکن‌های مهر شهرستان ری است که بالغ بر 3 هزار و 300 واحد مسکونی است که طبق جدول زمان‌بندی قرار بر این شد که ما تا آخر اسفند ماه این 9 پروژه را تحویل دهیم. در بخش تأمین آب نیز طرح‌های دیگری را داریم چرا که یکی از مشکلات اساسی شهرستان ری کمبود آب است و ری از این مشکل رنج می‌برد.

باقرنژاد در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر دلیل تأخیر در اجرای طرح مهر ماندگار ری جواب داد: در ارتباط با افت و خیزهای مسکن مهر و تأخیر در اجرای این طرح، ما موظف هستیم که پروژه‌های 9 گانه مسکن مهر را به اتمام برسانیم و برنامه‌ریزی کرده و همه جوانب آن را در نظر می‌گیریم.

پروژه‌های عمرانی هزینه‌بر است

فرماندار شهرستان ری ادامه داد: پروژ‌ه‌های عمرانی هزینه‌بر است اما سال گذشته که من در ری خدمت نمی‌کردم، قیمت خدمات و مصالح افزایش یافت و ما به مشکل برخوردیم و مجلس نیز لایحه بودجه امسال را با کمی تأخیر تصویب کرد.

تأخیر مجلس در تصویب لایحه بودجه سال 91

وی با اشاره به تأخیر مجلس در تصویب لایحه بودجه سال 91 ابراز داشت: مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه سال 1391 را اواخر اردیبهشت ماه تصویب کرد و با تصویب در هیئت دولت و ابلاغ به دستگاه‌ها خیلی دیر شد و این در حالی است که مجلس باید لایحه بودجه را در بهمن ماه به اتمام می‌رساند و تحویل شورای نگهبان می‌داد.

باقرنژاد افزود: طبق جلسه‌ای که با رئیس ستاد مسکن مهر داشتیم، قرار بر این شد که آنها به ما کمک کنند. به‌عنوان مثال برای اینکه ما بتوانیم گاز را به این ساختمان‌ها برسانیم باید آن را از بعضی از مکان‌ها رد کنیم و امکان دارد با زمین‌هایی برخورد کنیم که رودخانه و یا ملک شخصی است و زمان ما گرفته می‌شود.

28 شهریور، موعد تحویل اولین پروژه از مهر ماندگار ری

فرماندار شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: اولین پروژه ما در بحث مسکن مهر، ارغوان است که ظرفیت 256 واحد را دارد که به امید خدا 220 واحد از آن را ما 28 شهریور تحویل می‌دهیم و پروژه‌های دیگر نیز از پائیز به بعد افتتاح می‌شوند.

انتهای پیام/ب۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول