اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

هدف از توسعه تعاونی‌ها کوچک‌سازی دولت است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف از توسعه تعاونی‌ها کوچک‌سازی، چابک‌سازی و کارآمدی دولت است.

هدف از توسعه تعاونی‌ها کوچک‌سازی دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هفتمین آیین تجلیل از تعاونی‌های برتر استان قزوین بعد از ظهر امروز با حضور ماشاءالله عظیمی مدیرعامل بانک توسعه تعاون، داود محمدی و حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی نمایندگان مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی و مجید نادری معاون برنامه‌ریزی استانداری قزوین در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد.

داود محمدی در این مراسم با بیان اینکه اصل مهم دولت واگذاری امور به مردم است، اظهار کرد: در هر زمانی که امور به مردم واگذار شده است توفیقات بیشتری حاصل شده و کارها بهتر پیش رفته است.

وی با اشاره به جایگاه والای تعاونی‌ها در نظام جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: تعاونی‌ها در نظام جمهوری اسلامی ایران جایگاه بسیار بالایی دارند به طوری که در اصل 44 قانون اساسی که بالاترین قانون کشور به حساب می‌آید و محدود به 177 اصل می‌شود، به صورت شفاف آمده است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اصل 44 قانون اساسی نشان‌دهنده اهمیت تعاونی‌ها در نظام جمهوری اسلامی است که باید در کشور به این مهم اهمیت داده شود.

محمدی با بیان اینکه بحث تعاونی‌ها در آموزه‌های دینی مسلمانان قرار دارد، افزود: در آموزه‌های دینی و قرآنی نیز بحث تعاونی‌ها مطرح شده و به صورت مفصل به اهمیت آن در جامعه اشاره شده است.

این مسئول با بیان اینکه قوای سه‌گانه از یک‌پیکره هستند، ابراز کرد: قوای سه‌گانه سه ستون در زیر سازه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که اگر هر کدام از این قوا آسیب ببینند بر روی دیگری تأثیر می‌گذارد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در راستای جذب اعتبار در استان قزوین باید تلاش کرد و از بانک توسعه تعاون در این استان استفاده کافی را برد.

محمدی در خاتمه اذعان کرد: توسعه تعاونی‌ها در کشور، ثروت را به همراه دارد و سبب اشتغال‌زایی می‌شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول