اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حقوقی راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد

فعالیت یگان حفاظت از اراضی دولتی در شهرستان‌های کاشان و مبارکه

خبرگزاری فارس: مدیر املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: یگان حفاظت از اراضی دولتی تشکیل و در حال حاضر در شهرستان‌های کاشان و مبارکه در حال انجام وظیفه است.

فعالیت یگان حفاظت از اراضی دولتی در شهرستان‌های کاشان و مبارکه

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان، حسین سالاری‌مقدم در ارتباط با عملکرد اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در بخش حقوقی اظهار کرد: در ارزیابی عملکرد سال 90 وزارت راه و شهرسازی، اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در بخش حقوقی با 228 درصد پیشرفت نسبت به برنامه ابلاغی حائز رتبه اول در سطح ادارات کل راه و شهرسازی کشور شد.

وی ادامه داد: این مدیریت در سال 88 در بخش شناسایی اراضی دولتی، در سال 89 در اخذ اسناد و املاک و در سال 90 در بخش حقوقی به صورت متوالی حائز رتبه اول در سطح ادارات راه و شهرسازی کشور شده است.

مدیر املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان روند اجرایی فعالیت‌های مدیریت املاک و حقوقی این اداره‌کل را مثبت ارزیابی و تصریح کرد: تشخیص و شناسایی زمین‌های دولتی، حفاظت از اراضی دولتی، واگذاری، انتقال و تفکیک اسناد از اولویت‌های کاری این مدیریت است.

وی از تشکیل یگان حفاظت از اراضی دولتی در استان اصفهان خبر داد و گفت: با تعاملات و همکاری قوه قضائیه و دادگستری استان اصفهان یگان حفاظت از اراضی دولتی تشکیل و در حال حاضر در شهرستان‌های کاشان و مبارکه در حال انجام وظیفه است.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول