اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همراه با برپایی نمایشگاه

هفته فرهنگ رضوی در کرمان آغاز شد

خبرگزاری فارس: هفته فرهنگ رضوی در استان کرمان همراه با گشایش نمایشگاه بزرگ فرهنگ، هنر و معرفت رضوی با حضور استاندار کرمان افتتاح شد.

هفته فرهنگ رضوی در کرمان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار استاندار کرمان پیش از ظهر امروز در آیین آغاز هفته فرهنگی رضوی در استان کرمان اظهار داشت: فرهنگ رضوی شعر نیست، بلکه شعور است و این فرهنگ باید در تمام وجود، حیات و مجامع ما گسترش یابد.

وی بیان داشت: هفته فرهنگ رضوی به این معنی نیست که تنها به عنوان یک مراسم در مدت زمان خاص آن را دنبال کنیم. فرهنگ رضوی را به معنی فرهنگ نبوی و علوی است و باید جستجو کرد که آیا این فرهنگ علوی در جامعه و زندگی ما حاکم و جاری است.

وی ابراز داشت: در فرهنگ علوی دروغ، غیبت و تهمت جایگاهی ندارد، اما آیا ما نسبت به این مسئله توجهی داریم، برخورد با خانواده، رعایت اخلاق اسلامی و ... را تا چه اندازه رعایت می‌کنیم.

استاندار کرمان با طرح این سئوال که اقشار مختلف جامعه در راستای گسترش آن در جامعه چه نقشی داریم، گفت: این فرهنگ باید در جامعه نمود و تبلور داشته باشد. هفته فرهنگ رضوی بهانه‌ای است که اگر در مسیر امام و ولایت نیستیم در این مسیر هدایت قرار گیریم.

وی خاطرنشان کرد: از خداوند توفیق می‌خواهیم که همواره در حصار کلمه توحید که مسیر امامت و ولایت است، گام برداریم و در این مسیر باشیم.

به گزارش فارس، نمایشگاه بزرگ فرهنگ، هنر و معرفت رضوی نیز با حضور استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان در مجتمع فرهنگی انتظار گشایش یافت. هفته فرهنگ رضوی از 21 تا 27 شهریور ماه جاری در مجتمع فرهنگی انتظار کرمان برپا است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول