اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

یادواره شهدای روحانی ارج نهادن به مبشران حقیقت است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: برگزاری یادواره شهدای روحانی در استان اردبیل در حقیقت ارج نهادن به همت و تلاش مبشران حقیقی دین و پیام اسلام ناب و اصیل است.

یادواره شهدای روحانی ارج نهادن به مبشران حقیقت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر عصر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران در آستانه برگزاری نخستین کنگره شهدای روحانی در اردبیل اظهار داشت: روحانیت به عنوان قشر بیدار و همیشه آگاه جامعه بعد از سخت‌ترین دوران به ثمر نشستن انقلاب اسلامی در جنگ هشت ساله نیز با تمام قوا در صحنه حاضر شده و سعی کردند با حضور قاطع و به موقع خود آسیب‌ها و خطرات دشمن را دفع کنند.

وی با بیان اینکه روحانیت بیش از 4 هزار و 500 شهید در جنگ تحمیلی تقدیم نظام اسلامی کرده است، تصریح کرد: 38 نفر از این شهیدان مربوط به شهدای روحانی استان اردبیل هستند که با داشتن سن و سال پایین اما با احساس تکلیف در سنگر مقابله با اسلام و ارزشی‌های متعالی آن وارد میدان رزم با دشمنان شدند.

کاملی‌فر با یادآوری اینکه ششمین یادواره شهدای روحانی استان پس فردا در روز شهادت امام صادق (ع) در اردبیل برپا می‌شود، خاطرنشان کرد: به دلیل همزمانی این یادواره با سالروز شهادت امام ششم شیعیان بعد از پایان مراسم دستجات عزاداری در شهر اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

این مسئول رونمایی از کتاب علمداران عشق ویژه شهدای روحانی، تندیس شهدای روحانی، یادمان آنها و همچنین اجرای برنامه‌های متنوع با حضور مسئولان کشوری را خاطرنشان کرد و ادامه داد: این برنامه صبح روز چهارشنبه 22 شهریور در حسینیه ثارالله سپاه اردبیل برگزار می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: در اوضاع و شرایطی که دشمنان زبون ما سعی می‌کنند به هر نحوه ممکن انقلاب اسلامی را با تسلیم و ذلت به انزوا بکشانند و حضور قاطع مردم در صحنه و آمادگی نیروهای مسلح ما بهترین فرصت را فراهم کرده است تا خشم و عصبانیت استکبار بیش از گذشته نمود پیدا کند و آنها سعی کنند ارزش‌های اسلامی را زیر سؤال ببرند.

به گزارش فارس، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل در ادامه یادآور شد: برخی‌ها احساس می‌کنند که این انقلاب با تحریم‌های اقتصادی وادار به تسلیم و شکست می‌شود اما غافل از اینکه پشتوانه مردمی این نظام بهترین سرمایه را فراهم آورده است تا این نظام از مسیر خود منحرف نشود.

کاملی‌فر در ادامه سخنان خود گفت: در این بین آنچه بسیار ضروری و با اهمیت به نظر می‌رسد تلاش دشمنان در ضربه زدن به ارزش‌های متعالی این انقلاب است که روحانیان با حضور مدبرانه در صحنه و همچنین سایر اقشار با فداکاری خود دشمن زبون را در حرکت خود ناکام گذاشتند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول