اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

آیت‌الله نوری همدانی در یادواره شهدای روحانی حاضر می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: آیت‌الله نوری همدانی مرجع عالیقدر عالم تشیع در اولین کنگره شهدای روحانی استان اردبیل حاضر شده و سخنرانی خواهد کرد.

آیت‌الله نوری همدانی در یادواره شهدای روحانی حاضر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای روحانی استان اردبیل اظهار داشت: علاوه بر دعوت از مرجع عالیقدر عالم تشیع از ذوالنور رئیس کنگره شهدای کشور نیز دعوت کردیم تا در این مراسم حضور یافته و به ایراد سخن بپردازد.

وی با اعلام اینکه تمام تابلوهای تصاویر شهدای روحانی و علمای استان در میادین و مراکز حساس شهر نصب شده است، خاطرنشان کرد: شهرداری اردبیل پایه المان این کنگره را آماده کرده است اما در نصب آن تاخیر و تعللی به وجود آمده که امیدواریم مشکل پیش آمده نیز برطرف شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از نصب یادمان شهدای روحانی در محوطه شیخ‌حیدر و مصلای مشگین‌شهر خبر داد و یادآور شد: در این زمینه نیز با همکاری میراث فرهنگی طرح یادمان در حال نصب نهایی است.

کاملی‌فر گفت: آیین بزرگداشت شهدای روحانی و کنگره عظیم تدارک دیده شده 22 شهریور همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در حسینیه ثار‌الله اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول عنوان کرد: قرار است صدا و سیما با همکاری موسسه هیئت رزمندگان اسلام آیین معنوی دعای ندبه را به صورت سراسری 17 شهریور و دعای کمیل را 16 شهریور ماه به صورت استانی زنده و مستقیم ضبط و پخش کند.

دبیر یادواره شهدای روحانی استان با قدردانی از همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در تهیه و چاپ کتاب کنگره شهدای روحانی و برگزاری جشنواره خوشنویسی بیان کرد: قرار است در ایام برگزاری کنگره نمایشگاه جلوه‌های ایثار نیز برگزار شود.

کاملی‌فر از نامه‌نگاری با شهرداری و شورای شهر برای نامگذاری میادین اصلی شهر اردبیل به نام شهدای روحانی خبر داد و ادامه داد: ما امیدواریم اطلاع‌رسانی این کنگره به صورت منظم و با کمترین بیان مطالب ضد و نقیض از طریق دبیر ستاد یادواره انجام شود.

وی ادامه داد: تمام برنامه‌ریزی‌ها را اعم از تهیه و ارسال دعوتنامه، طراحی کارت، پوستر و بنر و بحث المان انجام دادیم و امیدواریم تا 15 شهریورماه نواقص احتمالی بررسی شده و نسبت به حل آن اقدام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در پایان سخنان خود همچنین از صدا و سیما و بنیاد شهید خواست در تهیه و پخش تیزر، نماهنگ و زیر‌نویس و همچنین نصب تصاویر شهدای روحانی در موزه شهدا و مفاخر دینی اقدام کنند تا برای همیشه یاد و نام 38 شهید روحانی استان اردبیل نیز ماندگار شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول