اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نور:

عصبانیت دشمنان از برگزاری اجلاس نشانه موفقیت نظام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه نور گفت: عصبانیت دشمنان از برگزاری باشکوه اجلاس سران جنبش عدم تعهد نشانه موفقیت نظام است.

عصبانیت دشمنان از برگزاری اجلاس نشانه موفقیت نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت‌الاسلام عبدالرحمان باقرزاده بعدازظهر امروز در همایش بزرگداشت روز بسیج اصناف در شهرستان نور بیان داشت: اکنون که دنیای غرب مانند جنگ خندق علیه ما بسیج شدن، حضور 120 نماینده در اجلاس تهران و برگزاری با شکوه این اجلاس عصبانیت دشمنان را به دنبال داشت، موفقیت نظام بود.

امام جمعه نور اظهار داشت: نقش اصناف در موفقیت‌های نظام همواره برجسته است و در طول تاریخ انقلاب بازار همواره همراه بود و هر زمان که لازم بود در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف پای کارآمد و نقش آفرید.

وی ابراز داشت: بازار اسلامی مورد احترام و اهمیت و اعتماد است و بازار ما بازار اسلامی است و جریان داشتن احکام اسلامی یک اصل است.

باقرزاده تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم بازار را در کمال سلامت حفظ  کنیم، بازار ایران با بازار اروپا متفاوت است و فضای تعامل بازار و خانواده‌ها باید بر اصل مهر و دوستی باشد.

امام جمعه نور اظهار داشت: بسیج اصناف مجموعه فهیمی است که شرایط انقلاب، کشور و مردم را درک می‌کند و ترویج کننده فرهنگ تعامل و درک متقابل فروشنده و خریدار، تولید کننده و مصرف کننده و بازار که واسطه است باشد و توفیقات خوبی کسب کنند.

وی افزود: فضای بازار رقابتی است و باید تلاش شود تا گردشگر جذب شود و فضای کسب و کار اسلامی می‌تواند سبب افزایش اقامت گردشگر در منطقه شود.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول