اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی فردوس:

مهدهای کودک پله نخست برای نهادینه‌سازی فرهنگ قرآنی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شهرستان فردوس از فعالیت 18 مهد کودک خصوصی در سطح شهرستان فردوس خبر داد و گفت: مهدهای کودک پله نخست برای نهادینه‌سازی فرهنگ قرآنی است.

مهدهای کودک پله نخست برای نهادینه‌سازی فرهنگ قرآنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، سید حسین پارسای محبی در حاشیه برگزاری دوره آموزش مقدماتی، تکمیلی مدیران و مربیان مهدهای کودک شهرستان‌های فردوس و سرایان اظهار کرد: ارتقای سطح آگاهی و دانش مربیان و مدیران مهدهای کودک بسیار مهم و در پرورش استعدادهای کودکان بسیار موثر است.

وی گفت: دوره آموزش مقدماتی، تکمیلی با حضور 50 نفر از مربیان و مدیران مهدهای کودک شهرستان‌های فردوس و سرایان به میزبانی شهرستان فردوس در طول مدت 156 ساعت برگزار و آموزش‌های لازم به مربیان و مدیران مهدهای کودک ارائه شد.

رئیس اداره بهزیستی فردوس افزود: در این دوره دو روزه آموزش‌‌های لازم در ارتباط با روانشناسی، شیوه‌های قصه‌گویی و نمایش، آموزش مفاهیم دینی و قرآنی، بهداشت و کمک‌های اولیه، مهارت‌های زندگی و آشنایی با شیوه‌های رفتاری کودکان به مربیان و مدیران مهدهای کودک ارائه شد.

* آموزش بیش از 800 کودک در مهدهای کودک فردوس

پارسای محبی تصریح کرد: سالانه بیش از 800 کودک در مهدهای کودک سطح شهرستان فردوس آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

وی یادآور شد: در حال حاضر تعداد هفت روستامهد در سطح شهرستان فردوس فعالیت می‌کنند و کودکان روستا نیز علاوه بر یادگیری مفاهیم مختلف از امکانات مهدهای کودک که توسط بخش خصوصی در این روستاها ایجاد شده است، بهره‌مند می‌شوند.

رئیس اداره بهزیستی فردوس گفت: ارتباط با محیط همسالان در هر سنی لازم و ضروری است و به همین سبب باید فرصتی را برای کودکان فراهم کرد که در این سن با همسالان خود ارتباط و رفتار شایسته سن خود را داشته باشند.

پارسای محبی افزود: این ارتباط ها و تعاملات باید از سن کودکی فراهم و مهد کودک یکی از محیط‌های موثر در رشد اجتماعی کودکان است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول